Ismail Mina: Murtad Sekiranya Menyokong Pluralisme Agama.

Komen aku: ya komen aku cukup simple, menyokong pluralisme agama boleh membawa kepada murtad, anwar menyokong pluralisme agama, apa akan jadi kalau kita menyokong anwar??? jadi lu pikir lah sendiri...

Siapa ismail mina nie? Ismail Mina, 62, mengenali Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika masih menuntut di Universiti Malaya (UM) pada tahun 1970 mengambil keputusan meninggalkan sahabat lamanya itu berpunca dari persoalan akidah.

Sebelum ini, Ismail menyatakan sokongannya yang tidak pernah luntur kepada Anwar, dari zaman pelajar, bersama-sama menubuhkan Yayasan Anda dan ABIM (Angkatan Belia Islam) hingga terlibat dalam Sekretariat Pembebasan Anwar, ketika Ketua Umum PKR itu merengkok di penjara Sungai Buloh.

Cerita lanjut mengenai ismail mina dan anwar, klik sini.

Comments

Anonymous said…
Murtad ke,kafir ke,dayus ke,kuda tunggangan ke,negara tergadai ke,agama dilanyak ke,rakyat susah ke,Melayu lenyap ke,plurelisme ke semua 2 tak kisah asal boleh berkuasa.Bila ada kuasa.......ha....ha.....ha....boleh buat segala-galanya.Bukan snang nak jadi PM ni oi.Bila jadi PM pasti boleh buat ape saja.Akhirat lain cerita.Ada kuasa,ada duit,ada duit pasti akan ada bu***,Sdap le.wasalam.
Anonymous said…
ingat semail kene sontot, bolih dapt biawaksiswa..kah3,000000000000x, lepas nie masyukkkk

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID