Breaking News
Loading...
January 2, 2012

Info Post
Satu permulaan yang baik untuk parlimen shah alam, semalam ceramah "hapuskan pengkhianat negara" mendapat sambutan hangat dari warga shah alam, kira-kira 1500 warga shah alam datang mendengar ceramah di kompleks warga emas, seksyen 24, tak ada bas yang bawa mereka datang, mereka semua datang sendiri kerana nak tahu perkembangan politik negara dan nak tahu apa temberang dan auta anwar ibrahim menjelang keputusan perbicaraan kes dia meliwat saiful.

Apa yang menarik, ceramah semalam tu di adakan betul-betul dalam kubu kuat pas dan khalid samad, kalau tak silap aku, undi yang terbanyak yang khalid samad masa pru lepas datangnya dari peti undi seksyen 24, maknanya, kubu khalid samad dah bolos semalam, menurut kawan-kawan yang bagi tau aku, banyak juga ahli pas yang datang dengar ceramah selepas solat isyak, mereka tak malu-malu lagi, kalau dulu orang-orang pas ni akan menyorok balik pokok pisang dan duduk tempat gelap bila datang ceramah umno, tapi semalam, mereka masuk dalam memenuhi dewan, bila datuk ibrahim ali melaungkan "hidup melayu" mereka juga bangun menyahut laungan ibrahim ali.

Ini adalah permulaan yang baik bagi parlimen shah alam di awal tahun baru ini. video ceramah akan update kemudian...















5 comments:

awar ejen yahudi said...

Syabas ezam, yb zul dan ibrahim ali.

2 org ahli parlimen bebas, seorang senator. Dewan penuh.

Cuma tang gambor no 5, ada brader kan main telopong lg. Hehe

Anonymous said...

TERBAIK

Anonymous said...

Alhamdulilah. Moga ALLAH bukakan pintu hati setiap umat ISLAM untuk bersatu. Setiap Parti politik tiada yang sempurna. Namun kita terpaksa menumpang dengan apa yang ada. bak kata pepatah Tiada Rotan akar berguna juga. Kita sokong kerajaan yang ada sekarang. Perkukuhkannya. Ubah persepsi pemimpin agar lebih telus, beretika, dan yang penting, menegakkan Syiar ISLAM terutamanya Hukum Hudud. Harap para Ualam dalam UMNO terapkan pengenalan hukum Hudud kepada ahli. Biar mereka faham sebenarnya. Tak Guna cakap gegar-gegar tapi tak laksanakan pun. Pulak tu salahkan orang lain...

Peminat Zul n Ibrahim said...

TOLONG MASUKKAN VIDEO UCAPAN KE SEMUA PENCERAMAH? TAK SABAR NAK DENGAR? PASTI MENGGEGAR. HI! HI!

Anonymous said...

moga2 kerajaan sedia ada x mengkhianati sokongan drpd rakyat..jgn lg ada isu kontroversi mcm nfc lps ni...