Breaking News
Loading...
January 11, 2012

Info Post
Umno perlu saman azmin ali, pasal dalam video ni secara terang-terang dia kata anwar di dakwa di mahkamah atas pertuduhan dia meliwat saiful secara suka sama suka atas kehendak umno/bn, ini bukti kukuh beb dia fitnah umno.

Aku yakin azmin ali pasti terkencing bila umno saman dia, pasal mamat ni bukan berani sangat pun, kalau korang ingat, punca anwar kantoi dalam pertuduhan kes rasuah tahun 1998 dulu, pasal mamat ni la, dia telanjangkan habis anwar ibrahim pasal dia tak tahan kena soal siasat dengan polis. itu pasal sampai sekarang wan azizah dan nurul izzah tak berape nak ngam dengan dia ni, itu hanya salah satu sebab la, ada juga sebab lain, itu nanti nallakarupan boleh ceritakan secara detail, dan azmin di angkat sebagai timbalan presiden pun bukan atas kehendak wan azizah, tapi atas kehendak anwar, korang pun tahu kenapa la kan...??

Apa pun umno kena saman malaun todi nie, pasal kenyataan yang dia keluarkan real dia tuduh umno, so kalau umno anak jantan, silalah saman azmin ali seberapa segera, aku yakin azmin tak mampu tunjukan apa-apa bukti yang umno ada masuk campur dalam kes anwar meliwat saiful secara suka sama suka tu.

9 comments:

Anonymous said...

sokong..tunggu apa lagi....

kasi ajar sikit...

Anonymous said...

saman 100 billion .... biar tertonggek nak bayar

Anonymous said...

sudah begitu teruk UMNO difitnah oleh puak-puak yang kecewakan ini. Apa saja masalah dia orang semua sabitkan UMNO. Sudah tiba masa ahli UMNO membersihkan nama UMNO
sebagai parti yang bermaruah. Jangan terlalu lemah, berjuang mengikut lunas undang undang negara.

Anonymous said...

sudah begitu teruk UMNO difitnah oleh puak-puak yang kecewakan ini. Apa saja masalah dia orang semua sabitkan UMNO. Sudah tiba masa ahli UMNO membersihkan nama UMNO
sebagai parti yang bermaruah. Jangan terlalu lemah, berjuang mengikut lunas undang undang negara.

Anonymous said...

bukan si azmin saja disaman, si adam juga patut di saman kerana mengaibkan Presiden UMNO dengan menurunkan bendera gambar Dato Najib. Ini adalah maruah parti
dan maruah pemimpin. Sepatutnya Pemuda UMNO yang mempertahankannya
jangan cakap saja bergegar PWTC tapi lemah dari segi tindakan.

Anonymous said...

Saya sokong..pihak UMNO kena berubah jgan terlalu " defensive " sgt,tukar stratiji pulak...bnda2 mengarut/fitnah yg mereka tuduh dilakukn olih UMNO mesti diambil tindakn.. SAMAN je diatas kerosakan yg berlaku akibat fitnah mereka ini.

Anonymous said...

Tapi aku takut, ada telor ke orang umno ni ? Bagi pembangkang, kalau umno buat silap sikit je , saman. Tapi bagi umno, pembangkang buat salah sebesar alam pun diam.. tu yang aku tahu, x boleh nak bangga langsung dengan umno ni kalau bab sama menyaman ni...

Ahmad said...

Untuk mengharapkan UMNO saman puak2 ni demi memulihkan maruah UMNO, lupakanlah selagi najib masih presiden. Dia dok syok sendiri mana peduli maruah UMNO. Kita yg dibawah ni yg berada dibarisan hadapan pengundi yg sakit hati melihat maruah UMNO diperlekeh.

Anonymous said...

Ahmad,

Kalau Najib tak ambil tahu, elok gerakkan strategi offensive turunkan Najib...tunggu apa lagi !