Breaking News
Loading...
January 9, 2012

Info Post
Perusuh sudah mula berkumpul di tepi jalan menuju ke mahkamah, mereka nak masuk masjid wilayah tapi hampa kerana pintu pagar masjid sudah dikunci dan dikawal oleh anggota polis.




Bas yang membawa perusuh, dari nombor pendaftaran mungkin bas ini baru sampai dari penang, ada lebih kurang 40 orang atas bas tu...


Puspha, ajk pkr cabang kota raja, tak habis-habis merayu pada polis supaya membenarkan dia masuk kedalam kawasan parking mahkamah, walau pun dah berkali-kali polis kata tak boleh, tapi dia tetap merayu juga, tak paham bahasa melayu ke ape hindu sekor nie...


Polis dah tutup jalan masuk ke mahkamah sejak jam 5 petang tadi...

11 comments:

Anonymous said...

Hai bodoh-bodoh sanggup diorang tunggu sampai awal pagi semata-mata nak tunjuk sokongan pada al-jubori tu, esok diaorang tak kerja ke?

Anonymous said...

nie bengong punya orang...dtg jauh2 smta2 nk tgok rkan slwat mrka i2..myb dorg x bleh brpsah jauh2 kowt..hahaha

Tok Batin said...

Manusia2 bodoh yang bersekang mata demi sapa.die sendiri pon x tahu....orang melayu suka jadi follower je ...org berarak ,die pon nak berarak gak,kencing pon x lurus,nak menegakkan kebenaran konon...bodoh nywe budak...nasib adik aku x campur klu x, mampos kne pijak ...

Anonymous said...

Jap lagi aku pun nak pergi .. lama gak aku tak pergi zoo ..

pergi nak tengok berok berok PAS/PKR dan DAP..

Aku mahu berada di sana untuk mendapat tahu Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi dijatuhi hukuman !!!!

Celaka punya al juburi kote bengkok

ikhlas menegur said...

ayat ayat org yang kecewa bilamana terlalu ramai penyokong anwar turun...keh keh keh........bodoh bodoh depa pun depa tak fitnah org...bengong bengong depa pun depa tak sedut duit rakyat......beruk beruk depa pun depa tak jadi lembu.....kah kah kah.....

man said...

Assalam.

Betul tu Iklas sebodoh-bodoh dan sebengong-bengong penyokong PR tak sama SEBANGANG lembu-lembu APCO, hari2 kena tipu pun masih dok percaya lagi...LEMBUlah katakan..... kihkihkihkihkih......

Anonymous said...

itu hak mereka utk berhimpun..tp sy ttp menyatakan betapa x wajarnya anwar krn menghasut rakyat utk berhimpun utk dia..pemimpin yg baik x kn susahkan rakyat..ini pndapat sy..x setuju xpe

Anonymous said...

Anwar x bersalah!!!!Sapa yang wat Fitnah..sila bertaubat dan mintak maaf!!!

Anonymous said...

walaupn dia x salah, dia x ptut hasut rakyat utk berhimpun utk dia..hasut rakyat utk benci kerajaan..biar mahkamah yg tentukan..kptusan dh dibuat..tahniah anwar

Anonymous said...

salam semua...

ye ke anuar al juburi tak bersalah...? jgn seronok sgt puak puak kaki liwat dan gay...ada hikmahnya di sebalik kebebsan beliau.dan hakim pun tak kata anwar aljuburi tak bersalah...cuma hakim kata di bebaskan ajee...ingat tu...!
Lagipun rakyat yg jenis silence majority ni,dah buka mata siapa dia anwar aljuburi ni...dan skrg anwar aljuburi dah mati kutu drama seterusnya tidak menjadi jika beliau di dapati bersalah..skrg tgh pikir drama seterusnya...

Anonymous said...

Sudah lah kita tutup bab ni, tak sanggup tengok ramai lagi jatuh qozaf atas fitnah keji ini.