Breaking News
Loading...
January 17, 2012

Info Post

Nak buat semua benda dalam masa 100 hari? kalau tak dapat buat semua, maka di salahkan umno/bn, janji yang dulu pun tak tertunai, contoh terbaik di selangor, mana janji yang kata nak turunkan 20 peratus cukai pintu, mana?

Kalau di teliti janji-janji yang depa buat tu, mana janji yang dulu depa kata nak laksanakan perundangan islam, nak buat hukum hudud, mana? kenapa tak masukan sekali dalam janji-janji 100 hari  tu, atau pada mereka hukum hudud sudah tidak relevan lagi...

Maknanya wifi percuma lebih penting dari hukum hudud, sebab itu janji nak bagi wifi percuma di masukan dalam 10 janji-janji pakatan kalau perintah malaysia.

9 comments:

Reverse Gear said...

Nak selamatkan Malaysia dengan wifi percuma? bukan membanteras gejala murtad, budaya songsang, LGBT? Pelik..

tinggi betul martabat wifi tu kan? boleh selamatkan Malaysia!

salam perjuangan!
http://reversebaikpunya.blogspot.com/

Anonymous said...

tak kan 10 janji aje
hee..hee..hee..

Anonymous said...

kalau puak-puak ni perintah Malaysia, alamat lingkup. semua pemimpin P"gay"R ni macam tong kosong. bila ketuk bukan main kuat bunyinya. tapi satu sen pun tak boleh pakai!

penyokongketuanan said...

belum dapat, apa pun boleh janji. tp janji dulu pun belum tunai, dah nk masuh pilihanraya baru ni. depa memang puak-puak munafik.

bayan said...

Janji tinggal janji aje.

Anonymous said...

Sembang boleh bagi seronok.puak-puak ni dia angap kita ni budak-budak boleh buat main-main ...hampeh punya kaki..

Anonymous said...

BN lebih suka bnyk skandal dana rakyat

penyokongketuanan said...

Kalau nak tulis biaqlah berlapis sikit. Orang BN salahguna duit rakyat akan didakwa di mahkamah. Bukan sorang dua yang dah kena. Orang PR tok sah kata nak dakwa. bila tegur pun terus kena pecat. apa cita?

Anonymous said...

tak nak takpa....