Breaking News
Loading...
February 15, 2012

Info Post

Lelaki yang menunjuk perasaan dengan mogok lapar sejak Isnin lalu bersetuju untuk tidak lagi membakar dirinya buat masa ini tetapi tidak menolak kemungkinan akan melakukan perbuatan itu di kediaman rasmi Menteri Besar Pahang.

Gan Ee Seng, seorang pelabur dalam syarikat pembalakan Seruan Gemilang Makmur Sdn Bhd, berkata beliau akan meneruskan niatnya untuk membunuh diri jika kerajaan negeri Pahang terus mengingkari keputusan Mahkamah Tinggi pada 2007 supaya membayar syarikat berkenaan, RM63 juta.

"Saya mahu rakyat Pahang dan Malaysia tahu bahawa rakyat menolak pemimpin yang cuba untuk menipu orang ramai. Mereka ini, tidak berbeza dari perompak.

Komen aku: info yang aku dapat, cina yang nak bunuh diri tu ahli DAP kawasan jerantut.

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

Anonymous said...

banyak utang biase la cina bunuh diri la jawapannya...

Anonymous said...

elok jugak kalau dia bakar diri, kurang sekor kominis.

Anonymous said...

MATI LAGI BAGUS AT LEAST DAPAT TRAINING MASUK NERAKA...

TOLONG JGN BAYAR...
DUIT TU GUNA UNTUK BANTU GOLONGAN MISKIN KAT PAHANG LAGI BAGUS...

SORG MATI 100 ORG SENANG...
APA SALAH KORBANKAN BANGKAI SEKOR NIE...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

apa lah punya komen korang nie,banyak kes aniaya dlm malaysia nie,dia dah berusaha,kotakan janji dan korbankan wang dan keringat dia,alih2 dia yg teraniaya...cuba kita berada di tempatnya,jgn bersikap racist

penyokongketuanan said...

Ini hanya publicity stunt saja. Apa pun kerajaan Pahang perlu beri penjelasan yang lengkap. Mungkin kes ini masih dalam rayuan ke? Tak ada pelabur yang suka ditipu, tak kira dari Dap ke, Umno ke, Pas ke. penjelasan yang baik perlulah diberikan.

Ya Allah, lindungi kami dari kejahatan mereka yang zalim