Breaking News
Loading...
February 25, 2012

Info Post
Berita yang kini bertebaran di ruangan siber mengatakan ustaz badrul amin yang hari tu menabalkan anwar ibrahim sebagai imam mahadi telah kantoi di tangkap khalwat.

Lokasi tempat dia di tangkap ialah di hotel swiss garden kuantan, dibilik bernombor 8365, ketika di serbu, badrul dan pasangannya yang juga seorang isteri orang bernama zatiwani seorang juruteknik di kolej komuniti,  didapati mereka berdua-duaan di dalam bilik tersebut, setelah di periksa, mereka berdua bukan muhrim.

Aku masih menunggu kesahihan kes nie...

Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

Anonymous said...

kifarah kerana mulut celupar tabal anwar jadi imam mahadi.

Anonymous said...

ok bro det cerita ni memang sahih, di kuantan memang ada program pkr dan malam nie badrul amin patut bagi tazkirah di sebuah surau disana, tapi di batalkan.

Anonymous said...

kalau betul kita takbir...

Anonymous said...

kasi ajar sama bdrul,lu ingt dia baik ke? Porrah

Anonymous said...

Gempak bro...kalau betul kampret ni sial betul kaki kelentong termasuk aku kena kelentong.. ceramah terbeliak biji mata keluar air ... percaya la aku.. cilakok betul.. Bugis ke dia ni atau campuran filipina. ... patut la tak berpolitik tempat dia lahir.. rupanya org kg dah tahu dia punya tembelang

Anonymous said...

aku dah naik gerunn daaa ni...badrul amin insan yg ku kenai dr jaman sek dulu......arrghhh...apee nak jadi ni..

Anonymous said...

Munafig tahap sial sesial sial nya.. hanjing sial yang jenis boleh pergi ceramah agama sedang kan kepala butoh maseh berlendir dengan yang bukan hak... lahanat lah jenis hanjing munafiq ini..

Anonymous said...

kita jangan pangkah pakatan pd PRU 13 nanti......kasi tumbang pakatan