Breaking News
Loading...
February 24, 2012

Info Post

Ni lah namanya bangsat, korang maki polis bagai nak rak, kata polis macam-macam, tapi bila dah tersepit, dah nak mampos, baru nak ingat kat polis, tak ke cilaka punya makhluk nie.

Kenapa mintak tolong polis, mintak la tolong dengan hindraf atau unit amal pas, kan depa tu lebih terra dari polis, kalau aku jadi polis, aku biarkan je depa tu mampos kena hempuk.

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Anonymous said...

Memang bangsat.

Anonymous said...

mintak tolong dgn Kongsi Geklap..ini negara Komunis..Samseng berkuasa..

Anonymous said...

aku sokong kau...lbh bangsat dr anjing mereka ni...kutuk polis anjing la, makan rasuah la tp bl susah polis jiuga yg dicari...bangsat amk ni..

Anonymous said...

bukan depa ada KOMANDO AMK. suruhlah komando to jaga 24X7.

Anonymous said...

mcm gmpg AMK,LU KUTUK POLIS,LU MCM KANINAMAKAHAI!吖的事干什么多话都按照耀武扬威。风洗澡堂哥儿去FuckAMK~TAIKO

Anonymous said...

tau pun carik polis bila susah.tak sedar diri betul