Breaking News
Loading...
February 2, 2012

Info Post
Kenalkah Anda Siapa Adun Ini...???

Punya la nak sokongan pengundi cina, sampai terpaksa masuk ke pasar babi, woii gila, cina kalau betul nak undi kau dia akan tetap undi, tak perlu lah gadaikan maruah orang Islam dengan menagih undi sampai ke pasar babi, bangang punya adun.

Aku rasa cina kat situ pun pelik, inilah pertama kali orang melayu masuk pasar babi, sebelum ni jangan katakan nak masuk, melintas pasar babi pun orang melayu tak nak, tapi akhirnya ada juga melayu bodoh macam adun sekor ni masuk pasar babi...

Published with Blogger-droid v2.0.4

22 comments:

Anonymous said...

nampak no terdesak...

Anonymous said...

BABI PON BABILAH...ITULAH PAS SKRG.LEPAS PRU 13 NANTI CUBA TGK NAK TAK YB PAS TU PI KEDAI BABI TU LAGI...CONFIRM TAK JEJAK KAKI SITU LAGI.JANGANKAN PEGI KEDAI BABI TU LALU KAT TEPI JALAN TU PON YB PAS NIE AKAN TUTUP IDUNG ATAU TERMUNTAH-MUNTAH.BABI PON BABILAH...ITULAH PAS SKRG.

Anonymous said...

BABI PON BABILAH.LUCU BETUL PUAK BINGAI NIE SKRG.TOKE BABI PON AGAKNYA HERAN JUGA TU.PUAK DAP PON NAK JUGA UNDI MELAYU TAPI TAKDA LA PI PASAR ORG MELAYU JUAL DAGING MASA MUSIM PERAYAAN.ALAHAI PAS MCM ORG TAKDA AIR MUKA MINTA SEDEKAH UNDI...BABI PON BABILAH JANJI UNDI...

Anonymous said...

awat hang hina sgt bak tu najis berat haiwan ciptaan tuhan kut perangai hang tu macam bak yang tu lain cermin dulu kat dahi ada tak

Anonymous said...

dia nak tunjuk bhw dia 'all-rounder'. dia ingat org cina 'respect' abis lh kt dia... dia tak tau depa dok gelak gulin2 kt dia...remuk hati tgk org Islam mcm dia ni dok rendahkan maruah hanya psl nak raih undi... hu hu hu

Anonymous said...

BABI !!!!

Anti-Babi said...

Kalau macam ni lah perangai orang2 dan wakil rakyat PAS, aku pasti orang2 melayu tidak akan menyokong PAS lagi. Bersepah lagi orang2 cina kat luar tu, kat tempat terkumpulnya najis Mukhalazah pulak mereka pergi dan masuk. Inilah akibatnya bila PAS di dominasi oleh golongan sekular dan golongan2 ulama dipinggirkan.

rmj said...

yang ADUN PAS masuk tempat Babi kita heboh.,ia tidak memudaratkan kita.

Yg.makan duit rakyat ,menipu,rasuah,menolak hukum agama.,itu lebih merosakan semua rakyat ...

Jgn yg.kecil kita sibuk yg.lebih besar balanya kita diam.

Na'uzubillah.

Anonymous said...

tu ..pasarlah, semua orang boleh masuk. Tak kira dari Pas, dari Amnuuu, dari pkr atau dari jati atau dari perkasa. Imam surau pun dtg beli sayur kat sini, beli ikan,so apa masaalahnya? Gerai jual babi tu jauh dari situ, bila kamera fokus memanglah nampak gerai tu...dulu pun masa 2008 pun ada wakil rakyat dari umno datang kat gerai tu...kami tak bising pun.Jangan suka buat fitnah....di akhirat nanti akan ditanya, apa nak jawab????

Anonymous said...

aku tak nampak kat mana salahnya masuk Pasar Babi. Aku juga tak pernah dengar haram masuk Pasar Babi.. kalau Pegang Babi pun tak haram, inikan sekadar masuk pasar babi.

Yang HARAM hanya makan Babi. Malah memenyentuh bukan mahram tanpa berlapik dengan sengaja adalah HARAM dan BERDOSA. Menyentuh BABI walaupun dengan sengaja adalah HARUS cuma Hukum dia najis bukan HARAM.

Tapi dek kerana jahil dan sombong tak mahu mengaji maka yg HARUS dianggap HARAM yang HARAM dianggap HARUS. Pergi tengok Konsert AJL adalah HARAM..lebih baik pergi Pasar BABI jika ada keperluan...

Anonymous said...

PAS sanggup bertuhankan babi demi undi

Anonymous said...

babi umno

Anonymous said...

benda ni tak haram pun..biasa je..tpi, mungkin jarang dilihat. tolong la jgn malukan UMNO, UMNO dah cukup byk dgn ahli yg jahil..

MCA nmpk diam je, padahal byk tak puas hati dgn UMNO.. kah..kah..kah

kamal said...

Dia seorang pemimpin. Pemimpin bukan untuk orang Islam sahaja. tapi pemimpin untuk semua agama, jadi kat mana salahnya perbuatan pemimpin ini?

Anonymous said...

Beza Pelacur dengan PAS, PAS lacurkan badan untuk duit. Tapi PAS lacurkan agama untuk undi. PAS parti paling celaka pernah wujud dalam sejarah manusia

Anonymous said...

ape masalhnyer nie......yg dok kate pas yg dok kate umno nieeee.....kite same2 melayulaaaa kalau gaduh2 nie kat dalam blog buat ape, cube la muhasabahkan diri lu. patutnyerr kita tegurla elok2 sesame islam sesame melayu.undi pas tak masuk syurga deerrr yg menetukan adalh diri kita amalan kita. umno pulak tak perlula nak aib2kan orang sebab diorang tu pun orang islam gak. korang semua nak kerrr kalau 1 hari nanti pemimpin kita bukan dikalangan orang2 melayu. dan masyarakat melayu kita menjadi menoriti dan hidup dalam keadaan susah. dah la ekonomi sekarang dimonopoli oleh orang2 cina nnt kuasa kerajaan pun diorang penggang dek kesembongan kita dan permusuhan antara kita. same2 la bersatu bela bangsa melayu.

Anonymous said...

dia akan adun...mewaklili rakyat..biarlah die nak gie pasar babi pun..yg kome semua...terkejut cam beruk kenapa?kome semua nie mmg ahli2 sufi ker?takder osa?cerminkanlah diri sendiri dulu...kita semua nie tak sempurna...lebih baik jumpa di pasar babi..dari makan harta rakyat ratus2 juta..pastu gie umrah..pooooodahhhhhhhhh...umno..mmmg bangsat dulu,kini selamanya...tguu PRU 13..umno must go down....berambuslah rosmah dan najib...aku benci tgk kau berdua...

Anonymous said...

die pergi pasar babi kasi angpau duit die sendiri..takder pun nk pakai duit rakyat..nie gie soping juta2...kumpul dari kocik....huhuhu...dak2 pun ketawa kalau dgr...baru 3 tahun perintah boleh soping juta2..gie haji pun lek haji tanak pakai tudung..itukah namanya gie haji?umno must end pru 13...tgggulah..umno must go down..BERUBAHLAH RAKYAT MALAYSIA....BERUBAHLAH....

Anonymous said...

Salah ke masuk pasar babi? Yg umno dok menjahanam Islam dan Melayu tu betul sgt lah...

JAHANAM UMNO

-atas pagar- said...

kalu yea pun nak bg angpow, tgk2 la tempat 2.. kalau blh elakkan fitnah, tukar je tempat... bukan susah pun.. byk tmpt lg leh buat... ni x, nampak sgt terdesak, sampai redah semua.. ni yg sokong ni mak bapak pun ad ajak g pasar babi x bila g pasar sbb nak jumpa kawan..?? lu fikir la sendr... jgn alihkan isu ngan isu lain..

pok ngah nik ajis said...

Aduhai anon anon mangkuk . . Nabi pernah ucap main punkok, nabi tak mengaku umatnya. . Tapi. .Puak puak parti lahanat PAS PIS PUS explain memang nabi tak mengaku umat sbb main pungkok tak dapat anak. .Jadi mana datang umat. .

Memang pegang babi tak haram. .Makan babi haram. . Explain pula pasai apa makan babi haram. . .

Allah suruh sembayang . .Allah larang zina. . .tolong explain kenapa zina kena tangkap , tak sembayang tak kena tangkap walhal satu disuruh dan satu lagi dilarang. . .

Wahai ostaz-ostaz PR. . Explain dgn otak bukan kepala lutut. . .

Anonymous said...

subhanallah...pegang babi tak haram???? bertaubatlah wei...