Breaking News
Loading...
February 26, 2012

Info Post

Kita baca apa yang badrul amin goreng pada media...


Penjelasan Tuduhan Berniat Jahat Terhadap Dr Badrulamin Baharon

Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian.

Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.

Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.

Dr. Badrulamin Bahron.

komen aku: perghhh... bila kena atas batang hidung sendiri mula la kata ini konspirasi, kononnya tindakan terancang untuk kenakan dia, porahh... kau sedap-sedap megentot dengan bini orang, bila dah kantoi ko nak salahkan orang lain.

19 comments:

Anonymous said...

Manusia sundal bertopengkan agama itulah balasan Allah atas keceluparan lidah kamu badrulamin..kamu cuba nak mengelak tetapi Allah lebih berkuasa untuk mengaibkan kamu itulah balasan dosa-dosa kamu...

Anonymous said...

Maknanya...betol la dia ditangkap khalwat!
Org yg tangkap adelah suami pompuan itu...bkn semestinya jaip jer nk kene tangkap...
Kalo kes org bese...besela husband,penduduk kg,imam,rela,malah org bkn islam pon penah tangkap..
Saksi dah adala yg tangkap mereka bedua...

Bodohla ostad ni...main thing is dia pon mengaku kol 2.30pg jumpa dia...yg lain2 psl gaduh dgn husband tu explain die sendiri jer...tah betol tah idak
Sapa yg pcaya ostad penzina ni mmg bodo 2x5 jer...

Anonymous said...

Kalu aku kena tangkap macam tu.., aku pun bagi cerita sama macam ostad ni...

Mantap & standard jawapan tu..!!

hahahaha...

Anonymous said...

jika lu betul2 nk tolng minah tu,bwk 2,3 org,sbb lu ckp kecemasn,lg pn lu pn org besar jawatan bukan? So,klu lu nk kongkek minah tu lu mesti dtg sorg bukan? Kesimpulan cite? Tepuk dada tnye konek,renung2kan dan slamat beramal~mr.bean

Anonymous said...

Kalu dah salah tu ngaku ajelah..orang pun respect sikit..baru gentleman..tapi baru kahwin no 2..dah nak 3..mesti something wrong ngan nafsu ostad ni..nauzubillah..kalau dah mampu 4 terus orang tak kan mengata ..

Anonymous said...

nak tau berapa lama si mangkok da berintim..siasat ke dua no hpon mereka.. tentu meka ada 2 atau 3 hpon...sms leh dapat balik...caya la..nak sontot bini org kena ambil masa dan ruang peluang...tak gitu..Syurga dunia.. jumap nik ajis sah cuci dosa...ini semua fitnah umno..gua caya.. ha ha ha sedap lupa kat umno bila tersepit umno jadi alasan..betulkan gua salah..

Anonymous said...

Aku harap JAIP bijak menjalankan siasatan. Keterangan yang terdapat dalam hphone mangkok ini dan pompuan itu hendaklah dirampas untuk membuktikan keintiman mereka.Pekerja2 hotel hendaklah dijadikan saksi.Siapa yang bayar bilik tu pun perlu dijadikan saksi.Semasa serbuan adakah pintu dikunci dari dalam.Semak check in pukul berapa,mungkin mereka dah lama merendek dalam bilik tu.Aku harap mangkok ini cepat dituduh diMahkamah.Sebelum itu marilah kita beramai2 ludah muka syaitan ini apabila bertemu dengannya sebagai tanda hormat kepada syaitan yg bertopengkan manusia.

Anonymous said...

NI SEMUA KONSPIRASI UMNO YG JAHAT. NAK JATUHKAN SAYA SEBAB SAYA ADALAH ORANG KUAT DALAM PKR YANG BAKAL MENERAJUI NEGARA SEDIKIT MASA LAGI. AKU SEORANG USTAT, KUAT DALAM AGAMA MANA MUNGKIN AKU BUAT MCM TU. KAN AKU DAH ADA 2 BINI.KOTE AKU PUN DAH TAK LARAT NAK NGONGKET. KALAU ANAK DARA TU LAIN LA , INI KAN BINI ORANG MANA ADA UMMMMPPPP. LAGI PUN AKU BUKAN NYA ADA MASA SANGAT SIANG HARI NI, SIBUK BUAT PROGRAM SANA-SINI DAN TENGAH MALAM BARU DAPAT REHAT DAN MASA ITULAH AKU DAPAT BANTU MANGSA-MANGSA SURI RUMAHTANGGA YANG ADA PROBLEM DALAM KELUARGA TERMASUK BAGI MEREKA KESERONOKAN. ITU TAK SALAHKAN SEBAB SUKA SAMA SUKA. ITU BARU DIKATAKAN PEMIMPIN YG DAPAT MENYELESAIKAN APA JUA PERKARA PUN.KAN AKU PENGIKUT IMAM MAHADI. MESTI BERANI.

usin said...

"Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini."
...kata badrol amin membela dirinya. hahaha...temurapat. aku ulangi temurapat. memang dh adjust nak bertemu. petang 24hb lg dh adjust. bila dh temu apa lagi...rapat la. itu yg badrol amin kata temurapat tu. ko memang jujur la badrol amin. hehehehe syabas!!

MegaBidaman said...

bro, minta linkkan blog saya ke dalama blog bro , bidaman.blogspot.com . saya dah linkkaan blog bro dalam bloglist saya. tq

anti bohmau said...

DET,

ambo setuju dgn anon 4:01 PM.

benda mcm panggilan telefon & sms kan ada REKOD?

rekod perbualan nwar dah bersepah2 ada dikeluarkan...

rekod perbualan luncah mat sabu pun dah ada bertebaran...

rekod badrulamin ayat bini orang ni takkan tak dapat keluarkan?

masa? tempat? hari? jangkamasa? kan semua tu boleh dipaparkan utk menjadi BUKTI nyata... CSI pgayr sendiri boleh siasat, CSI pas & dap pun boleh tolong siasat...tak kisahla asalkan DNA tu badrulamin yg punya!! DNA....

Anonymous said...

BADRUL ....OH BADRUL...kuat sungguk konek ko. Yang bosnya bengkok, yang ni mesti teleng punya....nala rekek...hehehehehe.

Anonymous said...

abg mat sabu timbalan presiden pas musti senyum2 kucing bila dpt tau kes nie.... pengalaman abg mat sabu mungkin boleh membantu ustaz badrul amin menangani kes nie....
lps nie boleh la pangil USTAZ BADRUL AMIN PKR AL BURITI......

Anonymous said...

imam mahadi ceruk tokkun kata buat sembunyi2 takpe

Mdsaf Kyo said...

apsal blur sangat gambar tu...aduhai sakit mata, sama blur mcm beritanya jugak....

Anonymous said...

ustaz babi.ustaz laknat

Anonymous said...

Baik punya balasan...
Setan pun takut nak kawan...

Anonymous said...

senang aje.. awak tu pemimpin mudah kena fitnah.. Dah tau pempuan tu dtg tgh malam ngapa tak duduk kat lobi..lepas tu suruh bell boy hantar kebilik..kalau betul panjang akal ngapa tak dipangil seorg kawan atau lebih untuk menemankan..org yg tak tau bolehlah kelentong..dah tau camtu calllah suaminya bg tau isterinya ngan dia..tunggu kat lobi ada saksi..itu kan senang..yg pegi masuk bilik buat apaa...dah kena tangkap..lepas tu nyalahkan orang lain...pendeknya akal..

Anonymous said...

Pasal tu wahai ustaz badrol..bila nk berpolitik tu jangan suka keluar kan perkataan yang boleh menghina orang lain..caci maki orang lain umpama diri itu suci..caci maki mufti/alim ulamaq...siap nak pancung mufti lagi..haa apalagi ustaz asal tak pancung je kepala laki perempuan tu..mufti pun berani pancung..takkan laki org tak berani kot...
# peringatan untuk diri sendiri dan yg lain..jaga percakapan kita bila bercakap ttg orang lain..ALLAH itu maha adil