Breaking News
Loading...
February 13, 2012

Info Post

Mengamuk orang pas bila tengok gambar pm najib bersama puluhan ribu penganut agama hindu di batu caves, macam-macam kata nista yang mereka lemparkan pada najib.


Orang umno sepatutnya bersyukur dan berterima kasih kepada pas, kerana di sebalik kata hinaan itu, sebenarnya orang pas terlalu amat sayang kepada najib, mereka tidak mahu perdana menteri mereka terpesong akidahnya, itu sebab depa bantai najib bagai nak rak...



Sayang mereka pada najib melebihi sayang mereka pada nik ajis, korang tengok sendiri, ketika nik ajis bersama-sama penganut agama buddha melakukan ritual di sebuah tokong di kelantan ketika sambutan hari wesak, ada tak orang pas maki hamun dan marah pada nik ajis? tak de kan... kenapa tak de? pasal orang pas tahu, nik ajis memang dah sesat dan akidah nik ajis dah tak boleh di repair lagi, so nak bising-bising lagi buat apa, biarkan je la orang tua buat apa yang dia suka.

7 comments:

Muhammad Naguib bin Kaharudin said...

Betul sebab ibarat kita sayang orang kita tegur kita marah dia bila dia buat salah. Tapi kalau dia dah buat tak tahu lantak lah nak buat apa dia suka maka tu maknanya orang dah menyampah dan tak sayang lagi....Terima kasih penyokong PAS....

JAS SALLEH said...

Terbaek lah bro

Megat Alam Gempita said...

Siap N.ajis pegang tangan Tok Sami lagi...mantap take beer!

Haram bagi mu Najib wa halal bagi PAS

Cheguman said...

Adus... Pedih menikam kalbu. Sinis tapi amat bermakna.

Anonymous said...

mau yer terkedu orang PAS baca blog DET nie...tenguk jer ader buat komen? yellek!!pucik

Anonymous said...

Anwar pun pernah gak meraikan thaipusam dengan pesta pongal..siap menari nari lagi....xder yang nak tegur pun...anwar pun diorg x sayang kot :)

Anonymous said...

yakini BN pasti,pilihan tepat V~V [X]