Breaking News
Loading...
February 16, 2012

Info Post
Klik image untuk besarkan keratan...

Sekali lagi anwar secara terbuka menyokong aktiviti homoseksual yang bertentangan dengan ajaran Islam.

Dalam akhbar tempo indonesia, anwar menyatakan "perkahwinan lelaki dengan wanita adalah mutlak tetapi tetapi homoseksual tidak perlu dihukum oleh negara, kecuali dia memamirkan di tempat publik" senang cerita, nak buat homoseksual buat lah, asalkan jangan tayang kat tempat umum sudah la...

Korang nilaikan lah sendiri, apa akan jadi dengan negara kita kalau anwar jadi perdana menteri? aku rasa, makin bertambah lah golongan songsang di malaysia nie...

2 comments:

Anonymous said...

mutlak pun..suami isteri pun tak buat di tempat publik...itu gilo namo nyo..cth Anwar langsung tidak relevan..dosa tidak dibenarkan walaupun didalam batu yang diatasnya ada lagi batu..ada faham..belum jadi PM dah tunjuk kebodohan.

Anonymous said...

kalau suami ister halal pun kalu buat depan publik tetap salah bodohnya bang non apa sebenar yang dia nak sempaikan...pada ahlul bodoh pas dan tok guru babi lu fikir sendiri klu dah babi tetap jadi tok guru babi