Breaking News
Loading...
February 18, 2012

Info Post

Kalau dulu pas dok gila babi meroyan asal ada je adun atau ahli parlimen pakatan yang keluar parti, maka adalah orang-pas yang nak anjurkan solat hajat dan doa pecah perut untuk orang-orang yang mereka panggil pengkhianat.

Terbaru zul nordin, pas kulim buat doa pecah perut untuk dia, tapi sampai la nie, aku tengok zul masih ok lagi, bila pulak pas nak buat solat hajat dan doa pecah perut untuk hasan ali...?

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Anonymous said...

Habislah umat islam negara ini kalau itu sj kerja parti anak sial ni...
Bukan pecah perut orang yang disoakan sebaliknya pecah perut org katawakan parti anak sial yang memang pun dah sial pimpinan murshidul yang nyanyuk.

Anonymous said...

org Pas memang bangang.

Anonymous said...

tu dok tadah tgn ,minta dgn tuhan ke atau minta dgn dap..

Anonymous said...

bang kalau semua doa dimakmulkan Tuhan serta merta, tak ada manusia yang akan melakukan dosa. Semuanya adalah ketentuan Tuhan.

Anonymous said...

hang ada pi tengok serta sekali kalau tak buta saja saja buat kerja fitnah tak caya pi mekah hang nanti dapat cash pasai dan jadi tabiat buat fitnah

Aaronzcdi said...

org Pas memang bangang.