Breaking News
Loading...
March 27, 2012

5 comments:

Anonymous said...

dah kat setahun anwar masih membisu tak berani saman sama Datuk Eskay...bermakna pendedahan datuk Eskay tu memang benarlah...hai bilalah agaknya dia nak saman agar gambar ni hilang dari pandangan!

Anonymous said...

Temberang betul DET nie...!!!korang tak nampak kepelikkan gambar nie ker?.....

pelik yg kelihatan disebalik gambar...

1-anwar bogel depan depan cdoll
2-wan jijah tak merasa tenguk kanda bogel semenjak tua nie..
3-takder peluangpun srikandi PKR
nenguk live idola bogel.
4-ada 'can' ker amk buat macam tu?
5-halal untuknya....haram utk kamu
6-bakal PM..bogel..liwat..zina...bersetubuh
haram

Anonymous said...

Jijah buat buat tak tau je. Takkan le tak kenal itu anwar.Tengok muka, tengok bentuk badan dan tengok pakaian mamat tu tak kan la tak kenal juga atau malu nak mengaku.Jijh jijah tak lojik la.Terlupa pulak nak bagitau,tengok cara mamat ini beromen dan menyondol ,kan sama bila menyondol jijah

Alisha Residenc said...

Hello,
Anda boleh menukar pautan blog saya?
http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
Berterima kasih banyak

Alisha

Anonymous said...

jijah mustahil tak tau...parang bengkok kepunyaan suami...tak payah tengok kat muka, tengok je dkt si parang tu mesti boleh tau, betul tak?