Breaking News
Loading...
March 14, 2012

Info Post

Orang kalau tolong mangsa banjir, selalunya orang akan bawa makanan, ubatan, pakaian atau selimut, itu normal, masa tsunami di aceh dulu, petugas bantuan kemanusiaan dari negara-negara islam membawa berberapa orang ustaz dan ustazah untuk membuka kelas agama, bukan mangsa tsunami di aceh tu tak reti mengaji, tapi untuk beri mereka ketenangan minda dan emosi pada mangsa-mangsa tu.

Tapi punya la bodoh puak-puak pkr nie, masa banjir di hulu langat hari tu, ada ke patut sam ketot, ketua amk pkr kata, depa bawak badut untuk bantu emosi mangsa banjir, tak ke bongok namanya tu, badut boleh bantu emosi mangsa banjir? kepala bapak dia.

Nampak sangat la bertapa bebal dan bodohnya pkr nie, mangsa banjir sedang bersedih kerana kehilangan harta benda, dia boleh bawak badut untuk buat lawak bodoh...

Published with Blogger-droid v2.0.4

14 comments:

Sudir said...

dah semua pemimpin parti tu macam badut memang eloklah dia bawak badut..

Anonymous said...

patutnyer tak payah bawak badut yg real, sebab diaorng memang badut pun

Anonymous said...

pkr kan mmg badut bodoh...anwar gay badut tua...ahahahahahahahah

Anonymous said...

BAGUS lah tu , dia nak buat lawak dengan orang yang di timpa kesusahan. Nanti bila Pilihan Raya kita ramai-ramai balas lawak dia pula...he..he

Tok Gurau said...

jom gelak ramai2 kat badut2 PKR

Anonymous said...

hahahahahahahahahahahha....terguling2 aku ketawa...bagai nak pecah perut aku melihat keBENGONGAN puak2 PKR ni... sekali lagi ketawa la..kahkahkahkahkahkah

aloqlaloq said...

tak sangka pulak kemetot tu bangang sampai tahap macam tu..kalau mcm ni, jangan harap lah nak merasa dok kerusi KM Melaka la ketot..

Anonymous said...

bawa KY..karipap...

Anonymous said...

nie nama nya lawak tahap bodoh..takda idea yang lebih baik ka daripada bawa badut. lebih baik buat gotong royong daripada wat lawat yang boleh menyakitkan hati penduduk yang di timpa masalah..

Anonymous said...

-aku pernah terbaca laporan umno buat karaoke kat mangsa banjir, ada juga pusat banjir di bawa artis utk hiburkan mangsa banjir katanya... ala 2 X 5 je..tapi umno bongok sejak merdeka lagi...bongok jenis lembu pun ada..

Anonymous said...

Anon 7.58am

Kalau setakat terbaca x payah cerita la... bg la bukti... ko lg bongok sejak lahir lagi..... bodoh punyer bongok

Anonymous said...

- berito dalam akhbar pencacai sendiri pun kau tak baco, tak polah nanti kalau ado banjir nanti kau cubo la baco-baco, biasonyo tak miss berito tontang keraoke maso banjir ni ho, yang songlap bantuan banjir pun ado..apo bukti? keh keh sojak bilo umno suko bukti ni haa... ado kes bukti dopan matoo tapi payah nyolah nok siasat..cubo kalau pombangkang, laju jo siasat tak cukup tanggo....

Anonymous said...

Kalau pencacai PKR ni bagi bukti apa2, senang jer.. Diaorang suruh la Mamat2 mana buat Akuan Bersumpah (SD) kat mana2 Pesuruhjaya Sumpah. Pastu ghaiblah Mamat tu.., pi holiday mana2 sampai tak balik2 kampong. (kalau balik pun, sonyap2 jer)

Letih laa kalau dok ikut otak giler pencacai2 ni.

Time's up, PKR..!

Anonymous said...

Today is ethical ill, isn't it?