Breaking News
Loading...
March 30, 2012

Info Post
Ok biar aku story sikit apa yang berlaku semalam di ceramah hasan ali, semalam aku tak de assignment, so aku pergilah ke ceramah hasan ali di kampung kuantan, klang, saja cari shoot gambar hasan ali dan zul nordin, keadaan tenang ketika zul nordin start ceramah sampailah dia balik dan gantikan dengan hasan ali.

Kira-kira setengah jam hasan ali ceramah, ada seorang pompuan yang sekali pandang nampak normal ni berdiri depan aku, dia kemudian dia ke hulu ke hilir, aku ingatkan dia nie nak cari air atau tengah ushar tempat duduk wanita yang ada di tengah khemah tu, tapi dekat sepuluh minit dia dok mundar mandir tepi khemah tapi tak duduk-duduk jugak.

Kemudian dia berdiri balik depan aku, dia keluarkan handphone balckberry torch dan mula ambik gambar kerusi kosong, macam mane aku boleh nampak? pasal dia berdiri betul-betul depan aku, memang aku pelik jugak la, punya lah ramai orang duduk di luar khemah tu kenapa gambar kerusi kosong jugak yang dia shoot.

Masa tu kalau tak silap aku hasan ali tengah cerita macam mana dia bertekak dengan azmin ali kerana dia mencabar azmin nyatakan dari mana dia dan shamsidar dapat duit beli saham berjuta-juta ringgit ketika sidang dun selangor hari tu, lepas pompuan tu shoot gambar kerusi kosong, dia pun blah, ok la aku ingat dia terus balik, tapi rupanya tak, dia pergi ke dua-tiga orang yang berlonggok dengar ceramah tu dengan suara yang agak kuat, dia kata "sudah la, tak payah dengar ceramah nie, dia tu orang kena buang, dia tu makan rasuah" dia ulang-ulang ayat tu pada siapa yang dia nampak berdiri depan dia, makin lama makin kuat.

Sampailah dia lari kerana di kejar oleh budak-budak kampung yang tak puas hati dengan perangai dia tu, untuk pengetahuan korang, pompuan ni drive kereta perdana v6 warna silver, nombor plate aku tak perasan, dan menurut sumber, pompuan ni adalah ahli wanita pkr cabang klang, so pesan aku kepada kawan-kawan yang nak buat ceramah, berhati-hatilah sekiranya korang nampak pompuan nie, dia ni masuk masuk ceramah orang kemudian buat provokasi, ini modius operandi terbaru pkr, pasal depa tau kalau depa hantar budak-budak jantan untuk provok, alamatnya kelongkang lah budak tu, so dia hantar pompuan, takan kita lelaki nak pukul pompuan kut, badruamin boleh la...




Inilah rupe pompuan giler tu, nampak macam normal tapi tak betul, bila kena hambat dia lari, aku cadangkan korang print gambar pompuan ni dan berikan pada setiap petugas di tempat ceramah, bukan apa untuk keselamatan manelah tau, semalam dia bawak handphone ada kamera esok lusa dia bawak pisau ke, bom ke, letupkan diri dia kat tempat ceramah tu, tak naya beb...





14 comments:

Detektif Conan said...

dia dah meroyan tu bro... biarkan aje dia... atleast dia dgr jgk ceramah tu sikit2

nalurirakyat.blogspot.com

Anonymous said...

elok setakat meroyan je,tau juga jalan balik,jangan kat tempat sendiri pun sesat,

Anonymous said...

Kalau tak salah aku dia ni dulu kerja kat PUB di Klang. Dia ni marah Hassan Ali sebab selalu serbu PUB2 kat Klang dan dia kena buang kerja 4 kali dah.

anti bohmau said...

'hantu' pgayr selepong mcm terjun dlm longgok tepung la plak!!

kesian pgayr...

desperado sampai antar pompuan gila buat onar majlis oram...

malu ko oram weih!!!

Anonymous said...

bleh tanya berapa ratus ribu orang datang?

Anonymous said...

Dia risau la tu pasni dh xmasyuk dh...malam jumaat kooott..xdpt la tu...

Anonymous said...

pompuan nie aku rasa pompuan simpanan anuar kot! sbb tulah dia punye marah semlm....klu dah nak meroyan sgt pun ,buat lah ceramah sendiri...meroyan lah sampai pagi....sakit mental pompuan nie...

Anonymous said...

Aku dari dulu sampai lani memang tak percaya dengan geng geng motivator yg banyak cakap like good tak kira la apa fahaman politik mereka.

manjung said...

aku rasa pompuan meroyan sebab Hasan Ali tak layan dia...huhuhu

remy said...

dah tak teringat!!patut ramai2 tangkap pompuan yg screw longgar tu dibogelkan dan pecahkan yre kete nya dan soal dia dan bawa ke balai polis krn ganggu ketenteraman awam.

Anonymous said...

Kuil Hindu yang mengganggu penduduk Seksyen 19 sudah pun dirobohkan pada 02/02/2012. Pemimpin dan Media PR membuat ulasan kejayaan kerajaan PR berjaya memindahkan kuil dalam masa 4 tahun berkuasa. Memang benar usaha PR selesaikan pemindahan kuil ke Seksyen 23. Tetapi pemimpin PR jangan lupa tanpa bantahan serius oleh penduduk dan campur tangan Pertubuhan NGO Islam masalah tidak akan selesai. Cabaran penduduk bukan sahaja dari pengunjung kuil, tetapi sikap toleransi pemimpin PR kepada Hindu kuil menimbulkan masalah kepada penduduk. Kuil senyap selama 7 bulan selepas campur tangan NGO pada Januari 2009. Tetapi gangguan bising dari kuil berlaku semula selepas Ogos 2009 hingga Januari 2012. Isu kuil itu menyerlahkan sikap pemimpin politik Islam yang sering buruk sangka sesama Islam, tetapi amat bertoleransi dengan pihak kafir. Hindu kuil tu setuju pindah kerana mereka yang menceroboh tanah PKNS di Seksyen 19 dapat ganti tapak kuil satu ekar dan peruntukkan yang besar bina kuil bersebelahan Nitto Denko Seksyen 23. Dalam ucapannya kepada penduduk di Seksyen 19 malam Rabu 28/03/2012 YB Rodziah cerita pasal perabut pejabat exco hilang bila Dr Hasan Ali kosongkan pejabat itu. Logikkan pemimpin ini kutuk bekas Exco Agama Pakatan Rakyat?. Penduduk sangka YB buat jamuan makan untuk penduduk dan doa selamat sebab kuil pindah rupanya dia datang untuk kempen politik.

Anonymous said...

Dia x dapt bagi pungkoq kat anWAR lagi tu. Dpt nanti sedap lah.

ewas92 said...

prpuan tua yg sedar diri............ klau aku jmpe kt luar siap la kau.............sial punye prpuan buat ksoh kt kg aku............

Anonymous said...

Lu jangan lupa satu kuil roboh, banyak lagi yang terbina. Mula2 macam tapak busut sarang semut, tak lama jadi bukit, lama-lama Gunung Tahanpun tak boleh tanding. Awas!!!