Breaking News
Loading...
March 8, 2012

Info Post

Hanya satu perkara yang dijamin masuk syurga, korang kalau nak masuk syurga korang kena buat benda nie. tak perlu sembahyang dan tak perlu puasa.

Korang kena dengar cd ceramah pas, pasal dengar cd ceramah pas dijamin masuk syurga, benda ni bukan aku yang kata tapi pengarah pembangunan islam majlis perbandaran kota bharu yang kata, korang boleh baca sendiri surat tu.

Tajuk surat cd ceramah agama, tapi bila baca isi, cd ceramah pas, sejak bila pulak pas tu jadi agama dan agama itu pas?

5 comments:

Anonymous said...

Rosak! Punah!

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini freemalaysiakini2

Anonymous said...

Kelakar juga surat ni tapi dalam nak buat kelakar tu rasanya tak baik guna nama orang sebenar. Takut kena saman lagi teruk jatuh fitnah. Saman boleh bayar kalau fitnah nak taubat susah sikit.

Jelas surat ni di edit tapi takut-takut ada yang percaya ianya surat betul. Tambah-tambah orang yang bangang macam orang PAS.

Pakcu Rantau Panjang said...

Kalau nak buat kelakar pun jangan pula sampai melibatkan ....surga tuan...

Nampak benar...harga murah untuk surga dengan hanya mendengar cD....maaflah Pakcu ni bukan apa, yang betul Pakcu cakap betul yang salah macam ni tiada siapa pun akan percaya.....betul tak ???

Tom Reyes said...

layarilah laman portal web berita terkini freemalaysiakini2