Breaking News
Loading...
March 3, 2012

Info Post
Mahposs omar nak jadi pm dia tak nak jadi mb, tu pasal dia merayu pada jawatankuasa pas puast supaya kekalkan dia bertanding di parlimen pokok sena, jadi ahli parlimen melayakkan dia menjadi perdana menteri, kalau bertanding kerusi dun, jawabnya jadi mb je la...

Tinggi sungguh cita-cita badut sekor nie, cakap english pun lintang pukang, ada hati nak jadi perdana menteri, cermin lah diri tu sikit, kalau mahposs jadi pm habis macam mana husam musa? macam mana nasib anwar? macam mana dengan lim guan eng...?

4 comments:

Anonymous said...

dari cara kamu mengarang tulisan..terlihat jelas betapa dangkalnye kamu menganalisis berita..minta maaf ye

Anonymous said...

Gila kau PM lepasan SRP. Confirm pembantu lepasan UPSR, sbb kalau lebih kang lawan tokey

Anonymous said...

Anon 11.57, kalau hati kau dah hitam semua yg pasal Mahfuz tu baik jer. Entah2 kau ni pun lepasan SRP atau LCE jer

Anonymous said...

wow parasit tak habis sekolah ada angan-angan nak jadi PM