Breaking News
Loading...
March 15, 2012

Info Post

Nabi pas makan kek raya pakai dana kerajaan negeri kelantan yang di peruntukan khas untuk rakyat miskin, perbadanan menteri besar kelantan atau pmbk di wujudkan untuk membantu rakyat miskin di kelantan.

Tapi malangnya atas dasar tamak haloba, maka nik ajis telah melantik anak menantunya, arif fahmi sebagai pengerusi perbadanan itu, jadi senang untuk nik ajis soglap duit pmbk dengan menggunakan anak menantunya.



Dan dokumen ini sebagai bukti, penyelewengan manusia yang di angkat sebagai nabi oleh pengikutnya, ini baru kek raya punya dokumen, banyak lagi dokumen penyelewengan nik ajis dan anak menantunya akan di dedahkan menjelang pru nanti.

Bayangkan lah nak beli kek pun nik ajis sanggup pakai dana pmbk yang sepatutnya di salurkan pada orang miskin, apa lagi kalau bab-bab lain, berapa banyak nik ajis dan anak menantunya songlap duit rakyat kelantan, itu sebabnya dari tahun 1990 sampai la sekarang ni kelantan hanya ada sebiji pasaraya tesco dan masalah air di kelantan tak selesai...

Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

Anonymous said...

bukti dah ada, jinggay13 tak nak buat report sprm ke?

Anonymous said...

- ni dah ketinggalan zaman daa ni, sprm dah siasat pun,tak ada penyelewengan pun. cincin 24 juta camna? lembu dalam kondo ? 100 billion lesap ? belum siasat pun dah istihar semua itu tiada penyelewengan keh keh keh nasib ngkolah pas dan pkr berdepan dengan puak fitnah & rasuah yang dah jadi darah daging...ibarat pencuri tutuh orang lain pencuri...keh keh kiokk..
- tengok cara hidup nik aziz dengan menteri2 semua orang tahu siapa yang mentekedarah
- eh semua negeri menghadapi masalah air la woo..tak caya cuba selidiki..kat sabah apatah lagi..ramai yang guna telaga wooo. baru-baru ni kate air kelantan tercemar tapi yang keracunan air kat perak pulak alahaii..
- kelantan miskin? keh keh ni ayat lama la wooii sekarang dah zaman it laaa.Kerajaan yang faham demokrasi sepatutnya bukan membandingkan negeri mana yang miskin tapi usaha utk memakmurkan rakyat. kalau camtu negeri yang kaya siapa? siapa yang terajui?
- setiap perkataan, perlakuan kita akan dinilai dihisab oleh allah rabbul jalil

Anonymous said...

kalau hangpa tukar ejaan nama TG Nik Aziz ke Nik Ajis,apa kata tukar ejaan nama perdana mentwri malaysia,dato seri najib tun razak dari najib,b yg hujung tukar ke s,jadi apa?
Keh keh keh :-)

Anonymous said...

n.ajis=najis.....

Anonymous said...

hehehe hang mmg hebat kata tok guru sepelek 5k tp kepala kerajaan Beend tu sepelek hampir 500k mcm tu kira apa? makan udang kara+dang waghyu murah lg daging lembu pakcik aku

Anonymous said...

Nik Aziz Dajjal ygmenyamar ulama.Mana ada ulama suka maki hamun...wa ka ka ka....

Anonymous said...

Dajjal ni mentekedarah Kek dari Secret Recipe Halal ke....?

Anonymous said...

nik ajih punoh..dk turut nuar jubo,babi kapa singh