Breaking News
Loading...
March 17, 2012

11 comments:

Anonymous said...

Masyallah.

Anonymous said...

cuba lihat:

http://pmiupm.net/index.php/2011/11/10/jangan-cepat-menghukum-lgbt-seksualiti-merdeka-pengerusi-helwani-pmiupm/comment-page-1/#comment-1538

Neilkie69 said...

Tersenyum manis Puteri Balqis PAS melihat kejalilan umat PAS yang dikatakan kuat pegangan terhadap ISLAM tapi tetapi meletakan taraf DIRInya sama dengan Puteri Balgis yang telah beriman dengan Allah setelah melihat mujizat Nabi Allah Sulaiman a.s...tunggu Fatwa Nik Ajis pula

Anonymous said...

Ini puteri mermaid lah!!! Dua alam. Lidah bercabang mcm ular..cakap kat orang lain tapi bila bercakap dlm mahkamah lai plak!!!
Kalau aku mesti nak panggil dia puteri pendusta paling besar yg tersesat kat tanah Melayu nie,org mcm nie patut dah lama dipenjarakan seumur hidup. Nak hina Raja konon,lu sapa?

timun said...

wow..! Datin Seri Rosmah tertinggal jauuuuuh di belakang. Lagi manisssssssssss kalau tAmbigagall ni bertudung..

Anonymous said...

PAS...PARTI AJARAN SETAN...WA KA KA KA....

Anonymous said...

PAS..PARTI AMBIGA SEDUNIA

Anonymous said...

FFikir2 kan lah wahai ahli2 paspispus

Kalau gambar di atas betul, bukan superimpose...harap suruh Tabung Haji buang kalaulah bangunan itu milik TH. kalau TH pun sewa, tak boleh nak buat apa.

Anonymous said...

ini bukan PAS buat tapi orang BN/UMNO!!!

ABU - Asalkan Bukan Umno!!

Anonymous said...

said fuCK to ambiga!

Anonymous said...

korang anjinggg/hahahah