Breaking News
Loading...
March 6, 2012

Info Post
Beruntung la penduduk sungai long, kajang dan kawasan sekitarnya dapat diskaun bayar tol, usaha wakil rakyat semenyih dari bn tak sia-sia apa bila minggu lepas, pm najib mengumumkan diskaun 50 peratus keatas kutipan tol tu.

Cerita tol cheras-kajang dah selesai, bagai mana pulak permintaan umno bahagian shah alam kepada pm? mereka juga minta tol batu tiga dan tol sungai rasau di tutup, kalau tak dapat tutup dua-dua sekali, tutup salah satu pun jadi la, pasal tol batu tiga dah beroperasi lebih 20 tahun begitu juga dengan tol sungai rasau.

Setiap hari penduduk klang terpaksa membayar RM 2.10 pergi dan RM 2.10 balik, jumlahnya RM 4.20, tapi bayaran sebanyak tu tak berbaloi kerana selepas sahaja melalui tol batu tiga, menghala ke kuala lumpur, kesesakan lalu lintas sangat teruk, jadi buat apa kutip tol?

Jadi aku harap pm najib boleh selesaikan masaalah penduduk di klang, shah alam dan kawasan sekitarnya macam mana najib selesaikan masaalah penduduk sungai long, kajang dan semenyih.

3 comments:

Anonymous said...

Tol Cheras ... hanya diskaun 50% je.

Agaknya ... nak tunggu jika Kerajaan PR Selangor nak declare batal tol 100%.

pukimaq said...

Melalui pengalaman homo cun yang suka membontot rasanya nanti sayangku akan naikkan tol 100% kalau jadi perdana menteri.

Anonymous said...

yeah...cantek...dh lame aku tunggu..hampir 53tahun ngara mrdeka..

baru bbrape tol yg kutip skupang dua yg dtutup...tol yg gua kerap pakai utara slatan plus dan lain2 tol aktif taknak lak tutup..

memg mangkuk la camne...konon2 tutup la sgt...stakat cipan tenuk dan mentibang yg pakai tol tu baik takyah...