Breaking News
Loading...
March 7, 2012

Info Post
Khabar bertiup kencang, sudah mula kedengaran cerita yang wan azizah dah mula tak lagi bersama Anwar, ada cerita terbaru yang aku dapat dari mulut-mulut orange yang rapat dengan pemimpin PKR, wan azizah dah mula bunyi mintak Anwar lepaskannya...

Aku tak pasti apa maksud mintak di lepaskan, dia mintak Anwar lepaskan jawatan ketua umum PKR ke? atau mintak lepas yang lain...

Published with Blogger-droid v2.0.4

13 comments:

Anonymous said...

Anchor la Anwa!!!

Anonymous said...

Anwar babi peduli apa? Dia boleh sodom lelaki lain bini orang dan amoi pun boleh. So jijah padan ngN muka kau jijah oii

Anonymous said...

Betul tu...tok non kan boleh tibai lelaki jugak haha..jijah kan dah expired heheh tok non mesti nak yang ketat hahah

Anonymous said...

anuar memang jahat tapi azizah tidak. kesian azizah

Anonymous said...

jijah kan sepat kering

Anonymous said...

Assalam

Pernah dengar Surat Wan Azizah hantar kepada Dr Mahathir cerita hal Anwar masa Anwar dalam UMNO dulu?
Pernah dengar Wan Azizah mintak nasihat kaunselor Jabatan Agama tentang hal2 macan nie?
Semua tu dah berlaku dah....

Korek...korek jangan tak korek..ABAI

JKKK Kota Sarang Semut said...

bro kn dnegaq betul2...dia mnta lepas dlm mulut kot!!!!hehehe

Anonymous said...

Kalau kita lihat, satu persatu orang yang rapat dengan Anwar ni meninggalkan beliau.

Apakah kemuncaknya?????

Anonymous said...

Kemuncaknya!!!!???, akhirnya wan azizah jugak dapat dibeli juta2 oleh umno dan berkongspirasi untuk mengaibkan nuar dan menamatkan karier politik nuar..

Jokiden

Anonymous said...

Aku sedia terima kau Azizah ... aku cinta pada mu walaupun kau telah dipakai oleh Anwar sepenuhnya sebelum ini.....

Anonymous said...

Jangan happy sangat. Mungkin ini hanya satu sandiwara menagih simpati jer!!?. Pelakon kan ramai dalam PKR (Pelakon Kan Ramai). Masih panas lagi lakonan di sebuah Hotel 5 bintang di Kuantan. Ingat jangan tak ingat. Kan macam filem Hindustan, 20 orang belasah, Hero tak jadi apa beb!!. Tak lebam pun muka, tak patah pun gigi. Tak ada darah yang keluar cuma towel jer yang basah!!!!. He...he...he...

Anonymous said...

Kalau betul pun aku percaya..
sebabnya.. Azizah cuma selalu dgn Anwar semasa kes liwat tu jer..
Dah lama tak nampak dia dgn Anwar selepas kes liwat tuh...

Dah tak boleh tahan kut...

Anonymous said...

anwar blh tibai cipap rosmah dan bontot najib.apa nak heran..lagi menarik kalau najib kulum.bibir merah je najib