Breaking News
Loading...
March 27, 2012

Info Post

Katanya dalam facebook, "Kepada lembumno ampang yang bernama Safarizul Mustafa, kumpulkanlah seberapa banyak gangster lembumno yang ko mampu untuk menyerang Rapat Rakyat Perdana di Taman Kosas malam ini... aku dan pasukan aku akan 'menyambut' ko dengan sebaik mungkin depan jalan masuk ceramah! Jangan ingat undang undang mak bapak ko yang punya!

Ko ingat sms ko pada lembu lembu ternakan 1Malaysia tu tak boleh sampai kat tangan aku? Dunia ni kecik bro... "

Kihh..kihh...kihh... porahh, ada hati nak retap konon, oii badut ibu pejabat kau tu dah 3 kali kena geger la, abis kecut teloq budak-budak amk...

6 comments:

Anonymous said...

jantan mane la yang malang kena paksa jadi badut tu.

Aku Sayang Tun Mahathir said...

..jantan lubang kat bontot, mulut, idung dan telinga..semuanya saiz anuar BABI. opppsss...satu lagi lubang..lubang pusat..tu saiz sam kemetot...hahahahahaha....

Johan said...

Diharap penyokong UMNO tidak berbuat sesuatu yang menyalahi undang-undang. Negara ini negara yang mengamalkan kebebasan bersuara, jika mereka berbuat fitnah harap ada yang menyamannya.
Simpati melihat badut yang serba tak kena...

Anonymous said...

apa kebender nie tak paham laaaaaa bodoh

Anonymous said...

APALAH BADUT PUNAH RANAH NI BERCAKAP MCM ORG MABUK TODI JER

Anonymous said...

Anonymous said...

jantan mane la yang malang kena paksa jadi badut tu.
Jawapan... Bapa Lu Lah....

Anonymous Anonymous said...

APALAH BADUT PUNAH RANAH NI BERCAKAP MCM ORG MABUK TODI JER
Jawapan... Tidur Dgn Mak kau ....