Breaking News
Loading...
April 22, 2012

18 comments:

Anonymous said...

Tidaklah semua solat sampai kepada Tuhan dan bukan semua sembahyang itu betul dilakukan.ada juga orang sembahyang kerana syaitan bukan kerana Allah.

BROTHER JOHN said...

Aku setuju sangat dengan 2:28SEMOGA ALLAH BERKATI HIDUP KAMU SEKELUARGA.

Anonymous said...

Budak budak sewel buat semak negara

Anonymous said...

Kalau x kerana demo bersembahyang ke ?

Anonymous said...

SAMPAH buat SAMPAH

Anonymous said...

cina tuh mainkan agama islam..solat dibuat main2..dia potong kote ke kalau dia solat? dah mengucap 2 kalimah syahadah? macam biasa puak PR akan cakap, dia tengah belajar mendalami islam dan berminat dgn islam..ayat cover..

Anonymous said...

Tu sembahyang nak menunjuk je,tu sembahyang bukan solat...niat pun lain...saf pun dah putus

Anonymous said...

Manusia longkang keluar pun dari longkang la gak

Anonymous said...

pujian harus diberi kepada DBKL. bersih tempat tu. dan tidak pernah ada seekor anjing pun lalu tempat tu. kalau ada pasti telah di samak oleh DBKL.

Anonymous said...

bodoh,dh jdi cmni pun xnmpak2 gak lg pakatan ni cmne...mmg bodoh sape yg sokong!!!!

Anonymous said...

Nampak lah riak nya mereka!

Anonymous said...

celaka punya budak...baik mampus..

Anonymous said...

berbaik sangka sesama insan.hidayah adalah dr Allah dan mungkin langkah cina bukan mukmin mendekati solat satu cara menghampiri diri ke maha Esa

pakatan rakyat said...

kepada admin: tolong la pikir. rasa nk gelak pada admin pon ada. dia cina. terang2 budak cina. mmg la dia sembhyang mcm tue. dia sebenarnya xtaw cara solat sebenr dlm islam. solat pon jdi tunggang-langgang mcm budak 5 tahun belajar solat. jdi kita xleh la nk mrh kepada org yg sedang belajar dan mahu belajar. mgkin hidayah Allah SWT akan dtg pada waktu itu, siapa yg tahu. hidayah milik Allah. kita sebagai insan biasa hanya mmpu berdoa agar diberikan hidayah. cuba bca kisah Nabi Muhammad SAW berdoa kepada Allah SWT agar bapa saudaranya yg paling rapat masuk islam. cuba admin baca..
**kenapa org xtegur budak tue. nama pon time sembahyang, mcm mna nk tegur. sudah tentu la ditegur dan diberikan nasihat sesudah makmum selesai solat. waktu sembhyang tidak bleh berckp selain membaca ayat dari al-quran. jadi admin tolong la belajar sebelum mmbuat sesuatu kenyataan.

***TOLONG HABISKAN VIDEO ITU> JGN MEN POTONG MCM TV3 suku dan seangkatannya

Anonymous said...

oi pakatan syaitan,
kalau nak belajar solat, pergilah mana2 masjid yg ada kat KL. x pernah pulak aku dgr non muslim belajar sembahyang kat dataran. bangsat sgt ke negara ni smp xde imam/alim yg boleh bimbing dia solat kat masjid? masalahnya mahasewel kat situ pun da x betul. masjid jamek py dekat mengada2 nak menunjuk solat kat dataran. x payah la suruh org baca hadis, quran kalau sendiri dah x betul ok pakatan?

jentayu

Anonymous said...

Pakatan,

Ada ka demo lain tegur dia lps diorg habis sembahyang. ini lah mahluk yg mudah dipermainkan oleh anwar. Kerana kuasa, semua boleh. masa nawar jadi PM, apa yg dia buat? apa jd kat kwn rapat dia yg dah tau belang dia? bukan seorang dua, tapi berpuluh2..ko fikirlah dalam2...

Anonymous said...

aku tgk hari rabu tu takder lak diorg solat jemaah magrib. apa masa media ada jer baru nak solat jemaah ker?

Peterson said...

Pakatan, Ada ka demo lain tegur dia lps diorg habis sembahyang. ini lah mahluk yg mudah dipermainkan oleh anwar. Kerana kuasa, semua boleh. masa nawar jadi PM, apa yg dia buat? apa jd kat kwn rapat dia yg dah tau belang dia? bukan seorang dua, tapi berpuluh2..ko fikirlah dalam2...