Breaking News
Loading...
April 18, 2012

Info Post
Aku tak pasti sama ada ini soalan ikhlas dari gwo burne loh ahli parlimen pkr dari kelana jaya atau dia memang nak perli anwar, terkedu anwar bila ada ahli parlimen dari pkr tanya soalan macam tu dekat menteri belia dan sukan shabery chik, apa soalan yang mp kelana jaya tu tanya sampai buat anwar keluar dewan...? ini soalannya,


Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.

Kahhhkahhhkahhh.... tak ke sebijik bertepek kena atas muka anwar...

Dan ini pulak jawapan dari menteri belia dan sukan...

Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui 12 Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai program telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya. Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan program terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan. Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya.

3 comments:

Anonymous said...

memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.
____________________________________
ibarat disepak kat muka anwar jub...

pejuang hamas...

Anonymous said...

KALAUlah muka mamat Loh nih X de lam PRU13 nanti...
KEADILAN APAKAH YG PGayR DOK "PERJUANGKAN" SELAMA NIH???

"AnuGAY iBERAHIm harus bertaubat"~Kapal Sing

Anonymous said...

Hanya orang yang x sedar dirinya bodoh je akan tanya soalan yang nmpk bodoh dan konon nak memperbodohkan orang pdhal memperbodohkan diri sendiri..

seperti mamat sindrom down Goh ni