Breaking News
Loading...
April 19, 2012

14 comments:

anamas said...

BAGUS....BAGUS...KASI LONDEH DIA PUNYA RAHSIA. BIAR RAKYAT TAHU SIAPA DIA ANWAR IBRAHIM NI SEBENARNYA...

Anonymous said...

Kalau nak TIBAI..tibai betul2...jgn bagi bangkit lagi.....baru anak jantan!!!

anselmo said...

Saya ahli TIBAI.

penyokong bahalol PR! said...

saya masih tak percaya! ini semua kerja jahat UMNO! ha ha ha!

cabai said...

kenapa ada jawatan murshidul am ye?
abis tu nallakaruppan pegang jawatan ape pulak yer? ketua ulamak ke? wee che kiong pulak?

Anonymous said...

cabai said..
April 19, 2012 11:23 AM

Apa nak nairan kan, LEG boleh digelar saidina,Anwar tinggi martabatnya sama macam Imam Mahasi dan Nik Aziz sama macmNabi.

putera aimar said...

dia orang nie alat kerajaan jer sebab takot PR ambik alih tampok kerajaan...pemimpin2 BN dah ketar lutut kalau kalah sebab takot nasib dia orang jadi macam Marcos, Aroyo dan pemimpin2 negara2 lain yang pemimpin nya tamak mencuri harta rakyat.

Anonymous said...

jangan nak cakap soal moral kalau tak boleh nak buktikan, sedangkan insitusi kehakiaman pun UMNO kawal tapi tak boleh nak sabitkan dek takot suara dan gelombang rakyat. Sedangkan moral pemimpin BN yang dah nyata2 KOTOR tapi masih nak cakap pasal moral. "UKUR BAJU BADAN SENDIRI"

Anonymous said...

Anon 4:53PM moral anwar tu elok sangat ke?

Anonymous said...

Great Press Conference!
Good Luck to TIBAI!

BTW a notice a lot of CIBAI's giving comments.
It's OK, It's a free country!

Anonymous said...

usahla bercakap dengan bodoh..kalau badan kehakiman tu dibawah BN..aku pasti anuwar akan dipenjara...dan bukan dibebaskan seperti hari ni..

Anonymous said...

umno le bodoh...pencacai...be end..
bloggers ni lagi bodoh tahap jamban

pemerhati said...

alahai mngamok pulak pencacai fuckatan ni..klau mmg mahkamah tu bawah kawalan umno..tak ke merempat dlm penjara si babi tu??

Anonymous said...

namapun TIBAI...namapun jahat mesti persatuan penjahat ni..sebar fitnah masuk neraka tau! Termasuklah yg menyebar fitnah diblog kalau tulisan fitnahnya dibaca selama itulah dia berdosa dan kalau matipun ia terus berkekalan selama mana ia masih dapat dibaca..bertaubatlah! Jadilah muslim yg sejati yg sentiasa menjaga aib saudaranya..lainlah kalau pengikut Nallakarupan..sekawahlah jawabnya..