14 April 2012

Najib Memang ROCK, 12 Ribu Anak Muda Sambut Dia Di Jalan Kebun...

Dataran reformasi kini bertukar ke dataran transformasi, najib di sabut oleh kira-kira 12 ribu anak muda di jalan kebun pada program pelancaran waris malaya sahabat barisan nasional petang tadi.

Perhimpunan haram ptptn tengah hari tadi ada ramai macam nie tak???


Najib naik motor untuk masuk ke jalan kebun, kerana kesesakan lalu lintas yang agak teruk.







Pengerusi waris malaya, sorry beb aku tak ingat nama dia...

X-PKR














66 comments:

Pengundi Baharu said...

terbaik.

Anonymous said...

meroyan nuar bebb....

ceta konspirasi dah tak laku skrg nihh...

org muda dah semakin ceredikk...

Anonymous said...

Alhamdulillah, lege rasa hati bila tengok anak2 muda sokong BN. masih ada harapan pada negara ni.

Sokong BN.

Neilkie69 said...

Semoga waris Malaya menjadi tulang belakang perjuangan mempertahankan tanah warisan ini. Harap waris Malaya ini berjiwa waja...

jojie610 said...

jalan kebun mmg sempoi...pr mmg xde line lsg kat sini...salute

Anonymous said...

Syok sendiri beb. Yang kat atas tu gelak gelak dapat bodohkan budak budak tu.

Getah Nangka said...

Hoi Anom 10.33

Budak2 yang sokong Al Juburi lagilah bodoh. Bukan setakat bodoh kepala atas kepala bawah lagi bodoh, siap bengkok lagi.

Anonymous said...

budak2 muda selangor skrg dah sokong bn!!cayalah det...

PAPA GOMO said...

terbaik lah beb

Anonymous said...

bak kata Tun..yang masuk UMNO hanya orang orang2 bodoh bangang je...bagi RM50, minyak petrol 1 botol..hahahaha merempit la budak2 ni....kesian

Anonymous said...

anon 11.44
Kalau dah dapat duit x datang pun x ape tapi dlm kes ni duit tolak tepi janji dapat sama sama PM beri isyarat anak muda nak selamatkan Malaysia dari jatuh ke tangan puak yang nak menjahanamkan negara dengan buat huru hara dgn demo haram tah ape ape tah.

Anonymous said...

Ramai dtg sebab hadir konsert pun nk dibanggakan? Bukan ke itu yg patutnya jd sedih sebab dtg tgk perkara lagho. Cuba kalau dia dtg dan anjurkan ceramah bermanfaat ke, ada x seramai ni yg dtg...

Anonymous said...

Yang paling aku salute DATARAN REFORMASI dan jadi DATARAN TRANSFORMASI!!!!
Itu sejarah hitam dan TIDAK akan mungkin ia berulang lagi selagi BN memerintah dengan adil dan saksama demi RAKYAT DIDAHULUKAN DAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN!!!!!
HIDUP BN!!!
HIDUP UMNO!!!
HIDUP MELAYU!!!
HIDUP NAJIB!!!

Anonymous said...

apa PR buat kat Selangor aku pun tak tau...lps ni bila PR jatuh di Selangor, aku nak pemimpian PKR disiasat SPRM dan polis atas dasar penyelewangan dan ketidak cekapan tadbir ursus

Anonymous said...

Budak budak sekolah belaka tu. Balaci Umnongok dok pakat angkut budak budak sekolah nak membodek najib. Bodoh nak mampus.

Anonymous said...

HAHAHA PENCACAI PR DAH MEROYAN..DARIPADA GUNAKAN BUDAK2,ANAK2 KECIL JADI BENTENG MASA DEMOTRASI LAGI BODOH..PERGI CERAMAH KERANA ADA ZIZAN DENGAN CERAMAH GELAK2 MACAM TGK RAJA LAWAK TUE KER PR NAK BANGGA KAN

Anonymous said...

Kah kah kah...ada yg kata budak2 ni dah kene bayo 50 hengget ye...aikk macam tau2 aje..sbb sebenarnya depa puak pembangang la yg buat kerja tu...masa BerSHIT 2.0 bukanke dapat bayaran sapa yg join?

Kalo apa saje yg puak pembangang tuduh kjaan buat kerja kotor, itu brmakna merekala yg sebenarnya yg telah n sedang praktikkan...

Kah kah kahak kahak haktuiii

eXception said...

Ha ha ha ha ha... Nuar tgk gambo ni, berbulu je totey basah dia....

Azmin Maki Anwar... Adakah Shamsidar Puncanya??

melanau blogger said...

mantappp.. Bn untuk anak muda.

Anonymous said...

boleh mengundi ke bebudak tu...heeeeee

Anonymous said...

Sebab tu la dieorg buat aktiviti mcm ni. Dieorg jiwa muda lagi. Kalau buat cceramah, belum tentu dieorg nak pegi. Even ko pun belum tentu pegi, sembang je boleh. Lagi pun bukan pesta sex pun. Aktiviti sihat pulak tu. Apa pun terpulang pada individu. Ade akal fikir. Jgn jadi bodoh. Hidup BN!!

Anonymous said...

1 Rumah 1 Utusan

Anonymous said...

aku cdgkn PM berdebat dgn anwar dpn anak muda isu negara,baru syok..

Anonymous said...

Hahaha..najib dapat sokongan mantap..ramai anak2 muda yang belum cukup akal mengikut propaganda yang kononnya membela rakyat..budak2 hingusan boleh je kena tipu..nak tengok berani ke tak berani berdepan dengan rakyat,bagi saluran penerangan untuk PR menjawab dalam media tv dan sebagainya..Nak berlawan biar padang sama rata derr..Dahtu jangan la hantar mat rempit tak cukup akal tu ganggu ceramah PR..Biar kalah tapi terhormat dari menang tapi bacul!! Zaman dah berubah tapi pengokong propaganda memperbodohkan rakyat tetap takuk lama..Melayu..melayu

Anonymous said...

Hingus tak hingus yang PR bawa budak2 U yg sepatutnya berakal..tetapi dok melalak muka macam tak sudah tu apa cita???.....
Tak usah nak mengharuklah mereka anak2 muda WARIS MALAYA ni berhati waja berjiwa murni bukan macam puak2 Pakatan Haram ..dahlah hati busuk sanggup jadi petualang bangsa dah tu tak segan silu pula sanggup jadi kuda tunggangan DAPig....lagi HINA!!!!!

fairuzkhan said...

gua caya sama lu bro!!!ini kali selangor mesti BN Punya mantap punya gambar...Al juburi@Al kotek bengkok tu boleh la berkira kira untuk menetap dinegara mana..lebih elok dia ke Amerika..baru sesuai ngan budaya dia...bawa ambigampampang sekali!!! m

Anonymous said...

Buat sampah

Anonymous said...

wa teruja tengok gambar2 d atas.
hidup najib! hidup umno! hidup bn!

Anonymous said...

Yang pasti Selangor akan kembali kepada BN...gua tak sanggup negeri kelahiran anak-anak gua hancur dengan tindakan rakus pemimpin PR yang tak cukup suku tu....

Apa ke hal perintah negeri nak banyak duit pi lelong aset kerajaan negeri sedia ada...ni kes macam penyamun tarbus nak banyak duit semua benda nak lelong....dah hakikat PR nie memang SAMPAH...SESEN PUN TAK GUNA...hanya tau SKANDAL PART dalam seluar sahaja.

Anonymous said...

Ceramah kepala butoh NAjis kot
Kah kah kah

Anonymous said...

giler ler.... dulu ni bukan kubu kuat PKR ker... skrg bukan jdi kubu. dah terkubur trus da..... hehhe..

Anonymous said...

Sedih aku tengok budak2 ni....
akal mereka dimain-mainkan, digula-gulakan malah dibangang-bangangkan oleh parti perasuah..

diorang tak mengerti ape2 politik umno yang semakin terdesak... ni

Anonymous said...

banyak beza DSN dgn nuar ni...

nuar naik motor sebab kena hambat dengan rakyat...

DSN naik motor sebab nak bersama rakyat...

muhahahhaaaaa....

selangor akan aman selepas BN ambil semula..dah bagi cann perintah tapi hancorr...habis harta kerajaan negeri digadai, kebanjiran sampah tahap bahaya, lubang sana lubang sini, kroni sana sini...

pemimpin PR buat apa???
ceramah sana sini siang malam buat fitnah dan salahkan org lain..lepas tu balik tidur..makan gaji buta

hidup BN
hidup Umno

ABU - Allah bersama UMNO

Anonymous said...

Biorler Selangor dengan PR. dptkat umno habis dilembunya harta rakyat. Ekau nie sayang sgt dgn umno buat apa. Anak toyo bwk kau pegi disneyland ko. Bangang sehabis bangang. Lagi satu kesian budak budak sekolah tu. Mampus melayu kalau macam nie.

Anonymous said...

Yg pasti PRU13 memang BN pegang balik selangor pencacai PR nak melalak ke menjubur ke buatlah cepat2 lepas ni dah xde harapan lagilah

Anonymous said...

aku rasa budak2 ni lagi cerdik dari mahasewel2 yang telah sedia bangang buat demo anti PTPTN kat dataran merdeka. At least budak2 ni tak berguling2 meroyan kat jalan raya mcm beruk panggang

Anonymous said...

Dah tau dah....mana intan mana kaca!Rakyat dah cerdik.Rakyat mahu keadaan aman.Rakyat mahu kesejahteraan.Rakyat mahu hidup dengan sempurna.Sokong BN.

Anonymous said...

Sapa peralat sapa?

Anonymous said...

Meremang bulu bulu diseluruh badan aku melihat anak anak muda support BN.sempoi ler BN

Anonymous said...

Ada lg erk yg dok sokong anwar haram jadah kaki balun jubur tu ye..heran tul aku..apasal le puak2 pmbangkang ni bodoh sgt..pmimpin yg xde moral cmtu pn depa sokong..bengong tul..

Anonymous said...

aku rasa anwar tu bkn je balun samsidar tp laki samsidar pn dia balun..threesome..he he he..dia wat sex skali ngn azmin ngn samsidar..mula2 dia balun puki samsidar pstu dia balun lbg bntot azmin..last skali azmin balun lbg bontot dia..ha ha ha ha

Anonymous said...

wehhh... klo asyik nk berdebat jer xbuat keje baik xyah.. ko tgk ko pny puak.. bnyk sgt bercakap.. last2 satu benda pon xder apa kat slgor ni.. haha

Anonymous said...

Tak ada can la. Pakatan haramjadah nak memerintah.

Anonymous said...

Badan da besa2 bdk skola lg.tu pasal laorg ckp pakatan haram ni buta tuli.da la bodo.buta dan pekak badak mcm ko plak tu....

Anonymous said...

xkisah laa budak2 tu kena bayar, ke apa ke,, yg aku bangga tu,, sanggup pakai baju bn,, berhimpun,, sedangkan kalau aku rempit pun,, baik aku g jalan2 kat town, ke dating ke dari dok bersesak2,,, ini diorg sanggup trun ,, ramai2.. mmg ramai gielr,, sepanjang jalan kg jawa sampai ke batu satu.,. aku nampak diorg je,, sabtu tuh,, dan aku bangga aku nak pangkah BN tahun ni,,,x kira la org nak cakap apa..pun..undi pkr kg jawa x jadi apa pun,,, baik aku undi bn balik ,,,

Anonymous said...

Btul tu.sembang byk pn xguna.lgpn bkn sume xtau nuar berahi pndai putar alam.bini dgn anak die sendri pn die putar ni kn pm kte..suruh nuar buat keje la.xyah sibuk nk debat sne sini

Anonymous said...

Ble da xde akal yg waras tu yg jd boneka dap.mcm mamat atas sne tu.dap hina raja.xpa.dap pijak melayu p.pinang xpa.tu ko ckp melayu tahap yang baru.melayu pakatam haram mmg haram

Anonymous said...

Terdesak xterdesak la.beribu dtg...perhimpunan ptptn brpe ratus je yg dtg.ptt pn adam adli tu kne tumbuk 2 das dlu.sbb xde otak..

Anonymous said...

Nk biar selangor bwh p,haram.nty byk smpah,kroni,rumah urut,jln tutup untuk cina brniaga.melayu pakatan banggang tahap babi...

Anonymous said...

cukup bulan nie bolihlah buat PRU ye abe ajib ngok pasai sokong yg terdahsyat di planet nie..abe ajib ngok naik motor kacai! mane motor yg di beli ngan duit rakyat 500k tu buat harta sendri kot?anak nak kene kongkek dek mamat kazaksetan pon gune duit rakayt..begitulah wasatiyyahnya pemimpin tersohor dunia.

Anonymous said...

Banyak sungguh duit pakatan bagi selangor kini dan harakah free kat seksyen kami entah2 seluruh Shah Alam. Tak ada siapa ingin baca. Dulu bagi risalah pun orang buang saja. Sudah la tu jangan kerja bodoh.

Anonymous said...

Ki ki ki...

Anonymous said...

Ramai gak bdk2 sekolah yg belom bole mengundi nampaknya tu.. Jgn lupa daftar dulu....

Anonymous said...

Jalan kebun tu org jawa.Org jawa ni kurang cerdik. Penipu pulak tu. Maid sy org jawa,semua penipu. Guna telepon diam2, bil smpai,berderet nombor dia kol adik dia. Tp siap sumpah, mati klu sy bohong katanya... Ptuuiihh...

Anonymous said...

X mungkin allah brsama shapie apdal yg bela betina artis, smpai jutaan ringgit..

Unknown said...

Like...

Sy penduduk jln kebun ..

FYI tak semua penduduk jln kebun jawa totok ok..

Ramai dah berhijrah ke jln kebun atas faktor kedudukan yg strategik & taraf pemilikan tanah kekal berbanding shah alam..

PTPTN?
lawak biawak..

kalau tak nak pinjam, duduk diam2.. dulu sy belajar pun x pinjam ape2.. walau pun dpt tawaran pinjaman MARA & PTPTN... pikir masa depan..sekarang leh senyum sgt lebar di mana kwn2 sy sibuk bekerja kerana nak byr hutang PTPTN @ MARA, sy sibuk bkerja utk famili sy.. alhamdulillah..
wa

mbah sukir said...

Najib perasan je.. dia sendiri pun tau sebahagian besar budak2 tu di angkut dari kl. termasuk anak saya sendiri yang masih sekolah.

Unknown said...

selangor akan aman selepas BN ambil semula..dah bagi cann perintah tapi hancorr...habis harta kerajaan negeri digadai, kebanjiran sampah tahap bahaya, lubang sana lubang sini, kroni sana sini..." mai habaq sini spa yg buat kacau kat selangor " mai habaq ..sapa yang halang lori sampah masuk perumahan utk angkut sampah"
mai habaq sapa yg jual bangunan PKNS kt PJ lau bukan khair Toyol"

Anonymous said...

sikit nuar tak heran aku rasa. korg ingat budak2 ni mengundi ke?

Anonymous said...

anon 8:51
sy org jln kebun...
dan org jawa...
jgn kutuk2 org jawa mcm tu...
x smua org jawa cmtu...
ramai org jawa yg berjaya n cerdik2....
ckp jgn sebarang cakap...
lgpun bukn kat jln kebun je ramai org jawa...
kat tmpt lain pun ramai org jawa...
guna otak sblm bg sebarang komen...
ko nilai diri ko sndiri dlu sblm nk nilai org lain....

Anonymous said...

Carila identiti sendiri ...org naik motor dia pn nk ikut ...bnyk la malas nk ckp !

Anonymous said...

anon 8:51
kita sesama islam x kisah la org melayu ke, org jawa ke, org minang ke, orang banjar ke, org bugis ke or ape2 la, kene la hormat satu sama lain...
x yah la nk kutuk2 kite sesama islam...
yg penting nilai diri sndiri dulu....
kita ni cukup baik ke nk nilai org...???

Anonymous said...

Tuh maksudnya ko la yg bodo bkn org ln yg kurang cerdik. Ko bodo sampai ngan org gaji pn blh tipu ko. Ni plak kaki jubo mmg sng2 la kencing ko idop2. Bangang pnya org. Ko baik mati jer la balik kg isap puki mak ko sndri. X pn bagi jubo mak bapak ko kat anuar bg dia tala. Mampos la ko.

ANWAR KAKIBONTOT said...

hahaha anjing2 anwar aljuburi dah menyalak...meroyan la tu...dia orang ingat dia orang power...hahha...tunggu la nanti PRU13 NI,PKR AKAN HANCUR...PERCAYALAH....

Anonymous said...

heheh.. sama arr spt geng2 Pakatan nak buat himpunan cam nie..siap upah budak2 untuk join rapat umum tempohari

yang kelakar tu buadak2 sabah pun dorg angkut - aku le tu -

Anonymous said...

kandang lembu