Breaking News
Loading...
April 21, 2012

6 comments:

Anonymous said...

Mangkok muka pun macam muka pu....i mak dia ada hati nak ceta orang suloh mua kamu tu mangkok

Anonymous said...

kok gue ingat baboon lagi buruk muka nya rupernya si baboon ini lagi buruk udeh ler buruk prangei kok seruper babie.kok al-jub ngan dosanya sndrti itu pon kalau di lakuin tapi dosa fitnah amat dahsyat hukuman allah s.w.t

Anonymous said...

SOKONG 101 %!!!!!!

Anonymous said...

selalunya la kan, orang kalau dah tak ada point nak berhujah secara ilmiah dia akan mula maki hamun, caci maki maki orang, lepas tu bila orang yang dia caci tu, bagi lagi fakta dan dia tak boleh jawab, maka dia akan bunuh diri.

Anonymous said...

memang orang bn ni suka fitnah ke? aku teringin nak tgok sijil UPSR , PMR dan SPM admin ni. atau budak panjat pagar sekolah?

Anonymous said...

Mangkok muka pun macam muka pu....i mak dia ada hati nak ceta orang suloh mua kamu tu mangkok