Breaking News
Loading...
May 16, 2012

Info Post

Aku cadangkan kita semua duduk berlonggok di depan rumah ambiga, sehingga dia buat permohonan maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat malaysia dan mengakui kesilapannya menganjurkan perhimpunan bershit3.0.

Kenapa aku kata tak salah duduk berlonggok depan rumah paria tu? ok tanah milik ambiga hanya di kira dari kawasan tail warna putih (dalam gambar) sehingga ke pagar/tembok belakang rumah dia, itu sahaja kawasan milik ambiga.

Jalan raya tempat orang jual burger tu bukan hak ambiga, tapi itu hak dewan bandaraya kuala lumpur, jadi dia tak ada hak untuk halau orang yang berlonggok atas jalan depan rumah dia, pasal jalan tu bukan bapak dia punya.

So apa kata kalau hujung minggu ni kita pakat ramai-ramai pi berkelah di depan rumah ambiga...

32 comments:

Anonymous said...

Setuju
Ramai Ramai kita berpesta
oh oh oi

Megat Alam Gempita said...

Jom pi demo depan rumah lahanat ni. Alamat dia;

No 67, Jalan Setiakasih 1, Bukit Damansara 50450 Kuala Lumpur.

Jumpa disana!!!

Reverse Gear said...

lagi ramai lagi bagus. sesapa nak bukak gerai2 makan pun boleh. dapat jugak duit ganti rugi tak dapat niaga 28 april lepas.

Anonymous said...

setuju...kita berkumpul ramai ramai sambil sembang2 tanpa melalak macam puak bershit 3.0. JOOMMM KITA KE SANA!!! SURE HEBOH. KITA PUN BOLEH BUATLAAAAA

Anonymous said...

Yup,,jom ramai2 kita pi...dulu DBKL tak kasi permit berhimpun kat Dataran Merdeka depa buat juga...la ni kita bantu DBKL berkumpul2 ramai2 depan umah Ambigok nih.

Anonymous said...

Bodoh punya kerja...sampai tak bertamadun, memalukan bangsa Melayu saja!!

Anonymous said...

Mana satu yg bodoh .. yg bebudak demo di Dataran Merdeka ke, demo bersih atau yg duduk depan rumah ambiga ... pada aku ... yg duduk depan rumah ambiga kumpulan yg bijak kerna tak senang diperbodohkan pembangkang yg dikuasai yahudi laknat...

Anonymous said...

Yaaaaa jom kesana...aku nak jual ikan sayor bbagai murah2 jerrr...!

Anonymous said...

sokong anonymous 4.30pm,... rasakan ambiga,.. lepas tu dengan tak malu nya betina nie cakap dia hanya akan mengikut perintah mahkamah sekiranya dia perlu mintak maaf,.. aik? ikut perintah mahkamah?..selama ni ada ko kesah pasal perintah mahkamah ke? ambabiga,..ambabiga....tsk...tsk..tsk...

Anonymous said...

kalau jual buah durian kira bagus juga tempat ni...senang dapat pelanggan...

Anonymous said...

kasi alamat penuh bro ..hahaha

Anonymous said...

kat blog pembangkang ada tunjuk gambar beberapa orang dalam posisi rukuk, dengan bontot menghala ke pagar rumah ambiga.. terus nak report polis! hahaha,.. sial la puak2 ni,.. bestkan ambiga? lepas dapat bau beef burger, dapat jamu mata dengan butt burger! terbaek peeps!!!

Anonymous said...

nasib baik la orang buat burger dpn rumah,..buatnya orang baling taik, tak ke naya?..hehehehe,..

Anonymous said...

kalau ada kondom2 terpakai, tabur sekali depan rumah ambabiga ni bro,..orang kuat LGBT la katakan,..

n9_maskman72 said...

ajak skli pmandu2 teksi yg trjejas hri tu....trbaikkkkk.....

Anonymous said...

Pinjam saja pistol dan senapang dari polis dan bunuh saja Ambiga!!

Anonymous said...

Terbaik, mari2 kita pegi pesta depa rumah babiga..

Bang Bob said...

Jom pi demo depan rumah lahanat ni.Kita poco2..! Amacam ada bran..?

Alamat dia;

No 67, Jalan Setiakasih 1, Bukit Damansara 50450 Kuala Lumpur.

Jumpa disana!!!

Anonymous said...

Jom Kita Pasang bom pada badan Kita semua..kasi jihad Dan sama sama meletup mati bersama Ambiga. Kita pergi jumpa sama Allah Dan Ambiga pergi neraka..ok??

Anonymous said...

puak puak sawan babi jadi bodoh..hasil didikan umno makan benda haram ini jadinya..

Anonymous said...

Aku bersetuju kita jihad sama sama bom kasi Ambiga Dan sekutunya..najib..boleh pinjam Kita C4 tak??

pemerhati said...

anon 6.10 pm,
sapa yg sawan babi sbnarnya? diorg tu cuma lepak depan rumah si babiga je. diorg tak buat kacau pon kan..tak dek rosak pagar ke apa ke..agaknya kau la ni yg byk sgt termakan benda2 haram smpai blh menyokong perjuangan si babi ni.

kan korg jugak yg kata dataran merdeka hak rakyat..weih jalan depan rmh dia tu bukan hak dia..tu hak rakyat. so apa salahnya.

crayon said...

hairan aku..satu malaysia takut kat satu perempuan india..kah kah kah..geli geli..lawak tul..

Anonymous said...

Bukan jantan kamu orang sanggup buli kat seorang wanita itu!! Dia bukannya sudah bunuh
mak bapak hang..sampai dendam kesumat begitu..kurang ajar!!!

Hussin Kamdol said...

Lagi best kalau ade yang sponsor bukak fun fair depan umah ambiga. Baru ler mantop. Kepada puak haram jadah. Ade kami kesah. Hahahaha

Anonymous said...

Kita buat 'Boots Sales' depan rumah dia. Kita buat secara berterusan macam hari tu. Lepas niaga burger ada senaman punggung pulak.

maun said...

Burger x sedap la..tosai lg sedap...ahad ni ada tosai free depan rumah timb IGP..tgk sape ramai...peminat burger ke peminat tosai..huhuhu

Anonymous said...

bila kata rumah teres..
kawasan dia dl pagar jer..
kalo nak duduk depan pagar...
driveway kat luar tu pun tak per
coz longkang tu milik DBKL gak...

Anonymous said...

aku sokong3! mampos engkau ambiga pundek!buat gerai 24 jam.

Anonymous said...

Sapa takut kat pompuan pantat itam tu? Tak seda kah awak yg takut...suruh hinpun awak himpun awak himpun...suruh rusuh awak rusuh...suruh jerit awak jerit. Ini orang bukan takut aja...tapi bodoh macam lembu. Baiklah jadi lembu buat Ambigau sembah...ayo yo sami lembu bodoh.

damai said...

Ajak kaki lewat, gay n lesbian main depan rumah kutu balahak ni oiiii....best punya

damai said...

Ajak kaki lewat, gay n lesbian main depan rumah kutu balahak ni oiiii....best punya