Breaking News
Loading...
May 29, 2012

Info Post

Mengambil kira penulisan dalam blog medan info kita, kini baru kita tau kenapa datuk fauzi shaari bekas pengarah JSJ bukit aman sertai pas, pandangan aku ialah, dia bukan nak masuk pas sangat, mana mungkin orang macam fauzi nak sertai parti yang mana penyokong parti itu hampir membunuh bekas anak buahnya, tak logik kan? tapi kerana sebab-sebab tertentu di terpaksa masuk untuk menyedarkan berberapa pihak yang dia masih berbisa dalam membuat berberapa keputusan....


Dimulakan dengan berita menyaksikan bekas Pengarah CID Datuk Fauzi Shaari menyertai PAS seolah olah beliau tidak marah dan sedikit pun tidak sensitif dengan bukti bukti keganasan yang ditunjukkan oleh demonstrator Bersih 3.0 yang membelasah teruk beberapa anggota PDRM…

Apakah Datuk Fauzi tidak peka dengan peristiwa keganasan tersebut..? Apakah Fauzi menyokong tindakan ganas barua barua Ambiga yang bertindak luar batasan malah tidak keterlaluan kita katakan peristiwa ganas 28 April itu ada usaha mahu menjadikan Dataran Merdeka menjadi Dataran Tahir yang bertujuan menggulingkan kerajaan secara revolusi…! klik sini untuk cerita lanjut.

7 comments:

Anonymous said...

ayoyo umngok தலை சோம்பலாக sumua மக்கள் உண்ணாநோன்பு butui சொல்ல இருந்தது

Anonymous said...

anon - May 29, 2012 2:49 PM

betul kata kamu. pas tu sememangnya bodoh dan terencat akal.

Anonymous said...

Dahlah bro yang dok mengamuk macam org hilang akal tipa2 malam di tempat ceramh tu siapa,hantu,jin,jembalang??Ingat dan takutlah pada Allah kerana sesunggungnya IA Maha mengetahui apa yang kita kerjakan dan AZABNYA amatlah pedih.Dunia ini ini tidak kemana akhirat jualah kekal abadi.Janganlah kepentingan dunia yg sedikit kita gadaikan akhirat.Wasalam

Anonymous said...

TAHNIAH Datuk...

PDRM dah jadi polis umno.

Kerajaan tetap akan berubah

Anonymous said...

Bakal ketua pengarah Unit Amal...Selamat beramal Tok !

Anonymous said...

ALAH KO INGAT DIA BETUL2 NAK JOIN PAS KER?DIA BEKAS POLIS BRO XKAN PUNYA DIA NAK SOKONG PARTI YG SELALOO KUTUK POLIS...

Joshua said...

ayoyo umngok தலை சோம்பலாக sumua மக்கள் உண்ணாநோன்பு butui சொல்ல இருந்தது