Breaking News
Loading...
May 30, 2012

3 comments:

Anonymous said...

Cerita air di Selangor di jaja dan di gongong saban hari seolah-olah macam kes kebulur di Korea Utara,tsunami di Jepun ke.Pada hal hujan tiap-tiap ari turun, dam melimpah ruah sampai kena buang.Pasal tak cerita rakyat Malaysia sesak nafas tiap2 ari nak pastikan ada makanan utk keluarga,bayar bil yg naik saban tahun,sekolah,umah dan bermacam lagi beban yg rakyat kena tanggung.BN dah perintah Malaysia 54 thn tapi isu air pon takleh settle.Aku dok negeri mat salleh puluh tahun,hujan setahun sekali pon susah tapi aku tah pernah dgn pasal isu air,yg pelik free pulak tu. Bagi aku mudah kalau ada pihak beria-ria nak buat dam,buatlah berapa puluh pon apa rakyat kisah tapi syarat sign agreement GUNA DUIT SENDIRI DAN HARGA AIR TAK BOLEH NAIK.Tak payah koner sana sini.Rakyat dah cerdik.Pada DS Noh tak yahlah sibok2 kerja org fokus kerja sendiri.NFClah,tekunlah dan macam2 lagi projek yang kononnya nak tambah stok makanan negara supaya harga murah dan stok stabil.Apa jadi projek nak tanam padi di Sarawak? habok pon tarak.

Anonymous said...

ko xyah nak bangkang sgt la.. pemimpin yg ko ngah sokong tu dah la rosak(dato seri anwar ibrahim).. dulu lim kit siang punye la benci kt die(dsai) tetiba bleh jd rakan seperjuangan lak.. yg tok guru ni aziz dulu kate BN ni parti haram sebab bergabung ngan parti MCA ngan MIC.. tp skang PAS pulak bergabung ngn DAP.! maknenye PAS pun haram la.. cakap cam sesat akhlak je.! skng pn tengok PAS cam lembu yg dicucuk idung dgn tali.. yang tukang tali tarik PKR.. yg bagi arahan hala tuju DAP.. MAMPOS.!

Duaneauns said...

ko xyah nak bangkang sgt la.. pemimpin yg ko ngah sokong tu dah la rosak(dato seri anwar ibrahim).. dulu lim kit siang punye la benci kt die(dsai) tetiba bleh jd rakan seperjuangan lak.. yg tok guru ni aziz dulu kate BN ni parti haram sebab bergabung ngan parti MCA ngan MIC.. tp skang PAS pulak bergabung ngn DAP.! maknenye PAS pun haram la.. cakap cam sesat akhlak je.! skng pn tengok PAS cam lembu yg dicucuk idung dgn tali.. yang tukang tali tarik PKR.. yg bagi arahan hala tuju DAP.. MAMPOS.!