Breaking News
Loading...
May 28, 2012

Info Post
Kini timbul pula kisah Ketua Setiausaha Negara [KSN] mahu diteruskan khidmatnya…

Mengikut rekod, KSN Tan Sri Mohd. Sidek Hj. Hassan mula diberikan jawatan ini semenjak 3 September 2006 sewaktu beliau berusia 55 tahun.

Sehingga ke hari ini, sudah hampir 6 tahun Tan Sri Sidek menjawat jawatan tersebut dan sudah tiga [3] kali kontraknya disambung…, apakah tidak ada ruang harus diberikan untuk mana mana individu lain menjawat jawatan tersebut..?

Bila sebut nama Tan Sri KSN sudah pasti kita tidak lupa “dosa kecil” beliau memalukan YAB Datuk Seri Najib dalam isu SBPA lwn SSM. Isu yang menjadikan Najib bahan serangan dimana akhirnya jelas terbukti “kesilapan” yang dilaksanakan oleh Tan Sri KSN ‘terpaksa’ ditelan oleh Najib sendiri. cerita lanjut klik sini


6 comments:

Anonymous said...

Tak payah la sambung bagi orang lain can naik pangkat,dia pon bukan buat apa utk ktangan,dia pemalu orang nya nak jumpa pm malu utk sampai hasrat ktangan bawahan.bila gaji nak dia dulu buat utk diri sendiri.

Anonymous said...

tak payahla...
byk penjawat awam akan boikot terutama skim2 yg teraniaya dgn KSN ni.

Anonymous said...

kompom penjawat awam akan belot sokong pembangkang klu si malaun ni disambung kontrak... dah la memalukan PM mengenai SBPA...

Anonymous said...

Kalau tak sambung kontrak dia masuk PAS gamaknya.Lantak dialah.

Anonymous said...

tak kan nak biar yang lain 'mati tua' macam tu saja, bagi la peluang kat orang lain pulak

Anonymous said...

tukaq je dsnr..bg chance kat org lain lak..confirm pasni klu x join pas or pkr..ok pe..x rugi punn...