Breaking News
Loading...
June 25, 2012

Info Post
Kerajaan bn bagi tayar percuma kepada 67 ribu pemandu teksi yang layak di seluruh malaysia, malah bukan setakat itu je, kerajaan menyediakan rm 1 juta skim insurans kemalangan diri bagi 100 ribu pemandu teksi, dana di insurans di sediakan oleh kementerian penerangan.

Jadi pesan aku pada pemandu teksi, korang tak payah la gila-gila nak sokong pembangkang, pasal pembangkang bukan tolong korang pun, bn jugak yang tolong, so buat apa la kat cermin teksi tu korang tampal sticker muke nik ajis, muka azhar idrus, korang tampal gambar muka dia tu bukan dia bagi duit untuk tukar tayar teksi korang pun...
























5 comments:

Anonymous said...

Wahai pemandu Teksi....! Kalau sudah dapat habuan Tayar teksi FREE tu jangan pula DERHAKA kepada BN. Kempen habis-habisan kepada penumpang bagi penerangan mengenai program Kerajaan BN bantu Pemandu teksi.Lagi 1 jangan CEKIK LEHER Penumpang..Sokong Pembangkang apa yang anda Dapat...?
Kepada Penumpang Teksi, Jika anda kena CEKIK LEHER oleh Teksi jangan lupa CATIT NO teksi begitu juga kalau dengar Pemandu kempen untuk Pembangkang...Kena Repot kat SPAD supaya Bantuan Tayar ditarik Balik... Oleh Mat Bond.

Anonymous said...

Bro kalau setakat tayar 4 biji apa nak kecoh seantero duni,permit teksi masih lagi kroni2 yg pegang.Pemandu teksi bawa teksi setengah mampos dari pagi sampai tengahari baru nak bayar sewa,petang sampai malam barulah masok kocek sendiri.Kalau demn atau sakit meloponglah tak makan.Lebih 3 ari sakit tuanpunya teksi antar org lain ambik balik teksi.Ibarat sakit barh otak tapi doktor bagi minyak panas urut kaki pulak.Itulah BN kata berpuluh tahun memrintah tapi masih tak cerdik2.Satu lagi nak tanya tak adakah program untuk menghargai arwah2 seperti bantuan Batu Nisan (BN1M).bolehlah kitak beramai-ramai kekubur pulak

Anonymous said...

PAKATAN RAKYAT MENANG PEMANDU TEKSI DAPAT PERMIT SENDIRI> FIKIR2lah

aku melayu said...

anon June 25, 2012 3:27 PM..sekurang-kurangnya PM prihatin juga pd pemandu teksi..psl byran sewa tu logikla kalo da sewa kena la byr..xkan nak free je mcm ptptn tu..bagi pemandu teksi 4 tyr baru ni dpt meringankan beban perbelanjaan mereka..psl batu nisan tu bukan nak mengata..tp kita sbgai waris xkan nak mintak bantuan batu nisan gak..takat kuar modal sikit nak subsidi..inilah org melayu malas namanya..sikit2 subsidi..beli hanpon mahal2 mampu plak..fikir2kan lah..

Katiectxz said...

anon June 25, 2012 3:27 PM..sekurang-kurangnya PM prihatin juga pd pemandu teksi..psl byran sewa tu logikla kalo da sewa kena la byr..xkan nak free je mcm ptptn tu..bagi pemandu teksi 4 tyr baru ni dpt meringankan beban perbelanjaan mereka..psl batu nisan tu bukan nak mengata..tp kita sbgai waris xkan nak mintak bantuan batu nisan gak..takat kuar modal sikit nak subsidi..inilah org melayu malas namanya..sikit2 subsidi..beli hanpon mahal2 mampu plak..fikir2kan lah..