Breaking News
Loading...
June 18, 2012

Info Post

Empat ulama terkemuka menyatakan bahawa, hukum hudud tak boleh di politikan, dalam erti kata lain, kalau nak buat hudud tu buat je la, jangan bagi alasan tak boleh buat pasal kerajaan pusat tak bagi, padahal kuasa perundangan syariah negeri terletak di atas kuasa pemerintah negeri, lagi satu boleh di simpulkan dengan apa yang 4 orang ulama tu kata, janganlah kata nak buat hukum hudud bila dah dekat pilihanraya, lepas selesai pru, senyap sunyi...

Aku ternanti-nanti juga apa komen dari nik ajis, penentu syurga neraka cawangan pas nak kata, aku yakin dia akan bagi komen macam nie, utusan tak paham bahasa arab atau kenyataan 4 ulama tu di putar belitkan oleh utusan, kalau korang tak caya tengok je la nanti...

3 comments:

Anonymous said...

mungkin bro, pasal kau tau la, dalam dunia ni tak ada orang lebih islam dari nik aziz.

Anonymous said...

NIK AZIZ DAH KOMEN..DIA KATA BIAR PI LAH DENGAN DIORG TUE HAHAHAHA NIK AZIZ MANA BOLEH DITEGUR...TARAF DIA LAGI TINGGI

Anonymous said...

4 org tadi sah masuk neraka sebab menentang nabi kelantan. habis la... suruh diorg cepat2 sujud dan mintak ampun drp nabi kelantan yg maha maksum dan maha sesat tu, kalau tak 4 org ulama tu akan berada di neraka dan mereka kekal di dlm nya selama lamanya!!! hahahahahah