Breaking News
Loading...
June 30, 2012

Info Post

Baru-baru ini bekas Timb Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) Yusof Hassan telah menyerahkan borang untuk sertai PAS ke tangan Presiden PAS sendiri DS Abd Hadi Awang bertempat di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut.

"Saya berasal daripada keluarga yang kuat PAS, dan saya sememangnya adalah PAS, di kalangan kawan-kawasan saya dikenali ahli PAS. Cuma pada hari ini adalah secara rasmi saya masuk PAS," katanya.

"Rakan-rakan di dalam Jakim selalu menuduh saya orang PAS apabila mereka meneliti riak-riak dan hujah-hujah saya, cuma mereka tidak ada bukti. 

Jadi hari inilah buktinya. Tuduhan rakan-rakan saya adalah benar," katanya.

Beliau yang baru enam bulan bersara daripada Jakim, mengakui ramai di kalangan rakan-rakan di dalam jabatan itu mahu menyertai PAS cuma masanya belum tiba lagi. 

Komen aku: tak heran lah kalau selama nie pas bebas mengamalkan ajaran sesatnya rupa-rupanya ada kakitangan kerajaan jadi barua pas, jadi bila nak di bersihkan haram jadah yang makan gaji buta dalam jakim nie...? jangan sampai dah parah baru kita nak bertindak.

15 comments:

Anonymous said...

Tak berani sebab nak makan gaji dengan kerajaan bila dah besara baru tunjuk rupa yang sebenarnya. Patutla rakyat pohon apa2 khidmat lambat. Bila dah besara senang saja salah kerajaan.

Anonymous said...

Dasar munafik laknat.
Haram jadah punya manusia.
Masa makan gaji kerajaan haram.
Bila dah pencen masih makan gaji kerajaan,apa la tu?

Anonymous said...

Aku setuju dgn komen kau bro memang ramai ahli PAS kat Jakim,pejabat2 agama apatah lagi surau dgn masjid.Kalau UMNO/BN tak taulah aku kat mana mungkin bro lagi tau kot

Anonymous said...

Bro bro haramjadah, nko orang kawin pakai juru nikah mana? Kalau jawi ke, Mais ke tau pun Jakim alamat nko orang sampai ke anak cucu haramjadah.......hoi ikut suka dia orang le nak masuk parti mana......memang ramai dah meluat ngan stereo kerajaan....orang pencen bebas nak pileh jalan mereka sendiri le bro...nko orang sakit hati buat ape...dasar melayu keparat.

Anonymous said...

Kalu kt China, confirm pencen kena tarik!..pas menang PRU 13 ni, buat je pekeliling utk pengkhianat2 cam org jakim ni..br dia rs sikit camner kena keje tampal poster pas sbb dh x dpt pencen..

Anonymous said...

Tsilap taip..bukannya 'pas' menang, tp 'lepas' BN menang PRU13 ni, buat je pekeliling bla,bla,bla...

Anonymous said...

Umno membiak dalam karoke, dangdut, rumah urut dan lain lain yg satu spesis dgnnya. Brother blogger,, lu membiak kat mana???.

Anonymous said...

anwar membiak dlm kondo..
azmin membiak dlm tandas...
mat sabu membiak dlm bilik hotel
salahudin membiak dlm bilik puduraya
badrulhisham membiak dlm bilik hotel.....

lu anon 7:49am...membiak kat ne lak??....heheheh

Anonymous said...

Ore PAS byk makn gaji dgn kerajaan......sbb PAS x mampu sediakn kerja org org mcm ni....!....tetapi yg musykil ..gaji yg diterima x haram ke??...nmpk sgt ore PAS penakut xnak istihar awal2 yg dia mmg ore PAS...sbb takot kena pecat....heheheheh.....

Anonymous said...

menunjukan kerajaan zalim ..kuku besi menyebabkan kakitangan awam yg yg masih berkhidmat tak brani nak tunjuk identiti mereka sebenar..karajaan kaki ugut rakyak..ramai kakitangan menderita semata-mata menyatakan pendirian mereka..sedangkan dlm perlembagaan rakyay bebas memilih parti mana..

Anonymous said...

Anon 9.02 mesti membiak kat dalam rumah urut nie......hehee..hee.

Anonymous said...

Janji Allah jika IANYA berkehendak(redho) kepada sesuatu pemimpin maka pemimpin itu akan dibekalkan dengan penasihat penasihat2 dan pengikut(jemaah) yang baik lagi beriman dan begitulah sebaliknya.Fikir2kan lah

Anonymous said...

Orang pas memang bodoh dan bangang

aku melayu said...

anon July 1, 2012 9:36 AM..kerajaan x kuku besi cuma xnak juak yg taksub xtau nak bezakan antara tanggungjawab yg diberi dgn politik..kalo sumer nak dipolitikkan hancurlah kerajaan..kakitangan awam berkhidmat pd semua masyarakat x ikut parti politik..time mengundi nnti hak masing2 nak pangkah apa..tp masa berkhidmat kenala ikut etika..

azman said...

Celaka org umno...cibai lu...ingat lu baik sgt ke..duit kerajaan tu duit mak bapa pemimpin lahanat korang ke..celaka lah pemimpin yg mkn duit rakyat