Breaking News
Loading...
June 11, 2012

Info Post
Menyirap darah aku bila dengar apa yang kayveas katakan tu, sekiranya pembangkang menang dan cina berkuasa, perkara pertama yang mereka akan buat ialah menghapuskan sekolah kebangsaan, hapuskan agama Islam sebagai agama rasmi dan jadikan malaysia sebuah negara republik...

Aku yakin apa yang dikatakan oleh kayveas tu benar, kerana itulah matlamat perjuangan DAP parti cauvinis, rasis haram jadah yang selama ini memperjuangkan konsep malaysian malaysia....



11 comments:

Anonymous said...

Perangai Jahat Kayveas timbul kembali apabila Pilihan raya nak sampai....
Dulu dia memecahkan perpaduan dalam BN....Ahli dan kerusi Gerakan di Kacau...Ahli MIC dia curi dan katakan MIC tak tolong orang India..
Masa tu Pak Lah terangat BLUR......
Mengistiharkan diri dia calon sabelum BN finaliskan Calon...
Sekarang Dia buat hal lagi...Agen Upahan ni...sebab dia kemaruk duit..
DS Najib dan lebih lebih lagi Muhyiddin perlu berhati sangat..peel dia ni...

Para Blogger..tolong dedahkan mission peribadi hantu sorang ni...nampak dia dah masuk gera 4 ni...
Selamatkan BN dari dihancurkan Kaveyas sekali lagi.......

Hperancis

Anonymous said...

Adakah orang Melayu nak mengulangi sejarah dulu yg akibatkan Melayu hilang Melaka... dgn mendengar adu domba Rajah Mandierliah anak lelaki Suppyiah...
Jaga jaga Rakyat berbangsa Cina dan Melayu begitu juga Pemimpin...jangan terpedaya adu domba ini.....
Dia nak bodek Pemimpin Melayu supaya bagi Kerusi Lebih Kat PPP........

Ingat teras BN ialah UMNO MCA MIC dan Gerakan di semenanjung... yg lain tu anggota yg mendukong Aspirasi BN... namun PPP sebab nak kerusi semata mata.... suka curi ahli dikalangan komponan BN.
Ahli PPP jangan terasa terhina atas statemen ini..sebab mereka ahli BN yg baik tapi berketuakan..orang yg kuat bermuslihat negative untuk BN.

Tiba masanya dia dinyahkannn dari menjadi Bobok dalam BN dan PPP khususnya...

Anonymous said...

Kami orang Cina amat faham perilaku Pemimpin saperti ini....

Orang Cina amat kurang dalam PPP yang ramai orang India yang merasakan mereka kasta tinggi..

usin said...

lagi2 kayveas ni lagi. apa pulak perancangan org india ke atas melayu? ada berani dia sebut. rakyat malaysia sekalian, manusia jenis adu domba mcm ni memang berhajatkan sesuatu. dalam ertikata sebenar, nak kerusi lebih untuk ppp. nak mintak najib cekau peruntukan kerusi mca dan gerakan. kenapa tak usik peruntukan mic?

Otak geliga said...

sebelum Cina biaDAPigs buat apa yg Kayveas cakap, perkara pertama adalah membawa masuk gerombolan besar org Cina dr Tanah besar Cina ke Mas....bila populasi sudah majoriti, barulah boleh tukar itu ini

masa tu PAS & PKR BNAGGA mendabik dada sbb berjaya jd pembasuh jamban baDAPigs sambil bertkbirrrr, UMNO jd lelucon, Melayu & India jd balaci tegar, Islam hidup segan mati x mau

inilah masa hadapan Malaysia jika Pakatan Hantu Haram dibenarkan menguasai sistem pentadbiran negara...x mustahilpun

Otak geliga said...

samada perkara yg Kayveas bawa itu benar atau tidak...tetapi aku percaya MAJORITI manusia yg masih berakal sekurang2nya memBENARkan apa yg Kayveas kata tu...sbb mmg itupun perancangan PR dibawah kelengkang biaDAPigs mahukan....tak gitu??

cuma betul lah...dgr2 Cina biaDAPigs punya rancangan, apa pula rancangan si Kayveas & India biaDAPigs, PKR & PAS???.....x kan duduk berteleku je kot...no vision n mission ka???.....hehehe

Anonymous said...

Rujuk husin...

Rata rata orang India dikelirukan olih elit India...
Lihatlah..buku yg cuba memecahkan dan merobaohkan amalan kasta ..tentang Pariah di bankang olih orang India sendiri setelah dikelirukan olih gulongan elit mereka...
Kesian orang India yg ditekan minda berkasta......
Hal si Kayveas ni orang MIC pun tak suka dia sebab dia pejuang kepentingan peribadi yg tegar...

Parti kecil tapi nak jadi busut yg tinggi dari bukit dgn menenggek atas bukit...

Ketua Parti komponen BN mesti berani memecat atau kenakan Parti Whip pada dia....sebab dah banyak kali dia merugikan BN dan tikam rakan Kpmponen...

Nobatkan dia Rajah Mandliar of BN..
agar orang lebih berwaspada..

Anonymous said...

Kalau aku jumpa sekor ular dengan budak india nih..... memang nahas ko.

mae said...

Org2 yg mengimpresikan diri sebagai org alim tak kira apa agama lebih bersifat memecahbelah dari menyatu. kaveas mengimpresikan dirinya sebagai seorg kristian yg alim.

Anonymous said...

sya bkas ahli ppp,kayveas ini 3b barua,bodek dan bahalul.sya pun keturunan india bila nak pemilu mcm2 ada crita dia.

Anonymous said...

kayveas nak jadi samy volu2.parti ppp itu majoriti india mgkn pinjam or mic bla pm atu tpm di jemput nak tunjuk kuat parti.podah