Breaking News
Loading...
June 9, 2012

Info Post
PM Najib menghabiskan masa kira-kira 3 jam bersama-sama belia merasmikan evolusi kelab najib razak di i-city shah alam pagi tadi.

Turut hadir ialah menteri belia dan sukan, datuk shabery cheek, ketua menteri melaka yang juga presiden alumni belia 4b, datuk seri ali rustam dan datuk seri noh omar, yang juga timbalan presiden alumni belia 4b, kehadiran kira-kira 10 ribu, mereka datang dari seluruh negara.

































12 comments:

Anonymous said...

macam tak cayo den..tapi kono pocayo..

Anonymous said...

apo mulo eh tak percayo..seeing is believing.

Anonymous said...

habis duit cukai den,poie sini ruponyo.hampes

Anonymous said...

teruskan usaha untuk merampas selangor kembali. Tahniah Dato Seri Najib. Belia-belia Taman Puncak Jalil sentiasa dibelakang Dato Seri.

Anonymous said...

mano sepuluh ribu yg aku nampoak kek berita mcm budak sekolah rendah ngan mengah yg dpt duit belanja rm 30 je. hehe....

Anonymous said...

anon 10.56.. bio botu ko oghang negoghi..menenggek yo bunyi e..kalau nak menyama tu bepado la yo..bolaja dulu..

Anonymous said...

Kalau la betul gambor ni, hek ele......TS khalid sonyum jo bang oooooi.Come on DS Najib you can do better than this bro!

Anonymous said...

Anon 10.46 aka 10.56 aka 11.47(sekor je bodoh sombong ni)....nak tanya la..Si kalid Gagap nye sambutan hari belia yg dibuat nya kat hari tu baper puluh ribu eh dtg?Nak kata org tengok la diri korang tu dulu bro....hahahah Malu bosar pakatan bodoh...kalau org lain yg ada maruah, takdenya diaorg nak sibuk komen acara org lain yg lagii berjaya...tapi yelah..Maruah korang memang dah negetif tahapnya..

Anonymous said...

Anon 11.47... Lu geng PR mmg selalu mcm tu... BN buat semua tak nak iktiraf mcm PR tuh best sangat... Itu sbb program PR semua failure... Looserrrrrrrrrrrr...

Anonymous said...

Bodoh Sombaing dah boleh diajar. Suruh Khalid gagap tu cari duit bg biasiswa dulu. Bukan nak jual itu ini. Itu saja akai? Patut la program BN makin ramai belia join. Sembang bergedar2 nak hapuskan PTPTN. Kena gempar skt dah gelabah bewak. Bewak betoi la hangpa ni.

Anonymous said...

2.27pm ? Akai ada? semua sama je ...cam bewak. Apela cium tangan Najib mongol.....hampa orang umno orang BN kena cium punkok dia. ....kah kah.....akai ada akai?

Anonymous said...

Bangsat PR.... hangpa kalau nak cium buntut nuar.... hangpa punya pasal la... jgn nak dok bodohkan org jer kerja hangpa.... sbb tu org makin meluat kat hangpa.... mangkuk....