Breaking News
Loading...
June 7, 2012

Info Post
Dah masuk 4 tahun woii... kenapa baru sekarang baru nak cerita balik pasal diskaun cukai pintu yang pkr janji masa nak menang pilihanraya dulu, dalam tempoh 4 tahun kenapa tak turun kan, kenapa masa menang dulu tak di laksanakan terus...

Kini khalid berjanji lagi, kalau dulu rumah kediaman dapat 20% diskaun, dalam janji khalid yang terbaru, dia up pulak 25%... korang nak percaya lagi ke???

7 comments:

RH said...

kami tak mau discount!
kami mahu free terus macam ptptn.
amacam, boleh tak?

id said...

bagi jangan tak bagi.
nanti tak mau pangkah pkr.

Anonymous said...

JANJI DAH BASI.....jadi...pangkah PKR pun dah basi...kami nak pangkah BN....KEMPEN TUKAR KERAJAAN dari PR ke BN...

Anonymous said...

Kami sebagai rakyat mahu pula kerajaan Selangor memberi levi arak dan rokok sebanyak 25% pula kepada rakyat selangor sahaja dulu!!!baru saya pangkah PKR sampai bila2..confirm Khalid Samad jadi MB sampai pencen mcm wali terompah!!!.

Anonymous said...

Alang2 mansuhkan cukai pintu,hapus sekali bayaran parking!
Kan PKR memang suka janji nak bagi FREE kpd raayat.Lu orang juga kata cukai,tol,dan lain yg dikutip kerajaan adalah membebankan.Duit untuk pembangunan dan belanja mengurus kerajaan lu orang carilah sendiri,asal jangan menyusahkan raayat.Rujuk kt anuar dan Rafizi,pakar ekonomi dan akauntant.
Misi diaorang ada wang punya

Anonymous said...

mereka janji jer..tunaikan belum tentu lagi...alasan diorg ialah belum dapat jadi krajaan pusat...esian masih ada lagi yg percaya kat badut2 pakatan nie

Farhan Blaze said...

haha..bodo laa sape nk tggu pkr tunai janji..kucing da betanduk merata2 pon xkn tunai punye