Breaking News
Loading...
June 21, 2012

7 comments:

Aloq Laloq said...

Salam tn blogger,

Mohon sudi kiranya link blog aloqlaloq.blogspot.com ke blog handal tuan ini. Tk.

Aloqlaloq

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

Anonymous said...

Aku rasa blog pro BN kena belajar proaktif ....cukup ler pasal sex222.
Kalau nak berjuang carilah sesuatu yang memberi kebaikan atau kritikan yg membina dan yang boleh dibuat pertimbangan.

Ingat anak, bini dan keluarga supaya boleh menjadi pemimpin keluarga yang baik.

Anonymous said...

Apa nak diharap dari blogger BN...
yang palsu diulang ulang yang terang dikambus kambus......dah dibawa ke makamah kess ini dan ditertawa seluruh dunia pun tak malu-malu puak-puak BN ni...terang terang makamah tolak tak malu ke...betul paria nkorang ni.
Aku malu dengan LGE....dia beri bantuan utk SAR....dia bagi peruntukan untuk usahawan bumi putra......aduh orang melayu BN, aku sedih tengok nkorang.,masa BN perintah pun nko dapat jilat buntut toyo je,

Anonymous said...

aslkm...aku bukan suka PR jauh sekali anwar ibrahim...tapi bende kt atas tu..namenye stand up comedy....ianya blh ditafsirkan sebagai sindiran pada anwar atau pun BN...pada dua puak yg betelagah PR & BN...cubela cari isu yg menguntungkan rakyat...politik Malaysia ni kotor sgt la..naik boring pun ada...pada mana-mana pemimpin yg rase lebih sukekan kuasa dr ikhlas memimpin....baik berundur je la....buat mcm jepun...GENTLEMAN..RAKYAT MALAYSIA YG ATAS PAGAR BOLEH NILAI SAPE YG BAGUS DAN TIDAK...

Red said...


HANTU Pondan pun ada. mattanjung65 ... Alert icon. You need Adobe Flash Player to watch this ...

Rosiah Ismail said...

Rupanya BN suka jadikan pondan sebagai saksi itu la saksi wahid buat BN....Jadi ingat la kita jika orang yang fasiq membawa khabar maka selidiki dulu...