Breaking News
Loading...
July 20, 2012

Info Post

Kecoh surat khabar yang tak berapa nak laku, malay mail suruh kerajaan siasat karikatur dalam komik M1Malaysia, kata mereka kartun dalam majalah tu menyentuh isu perkauman...
Kat sini aku nak tanya, isu perkauman apa yang di sentuh dalam komik tu? dan kaum mana yang tersentuh?
Kalau kita tengok betul-betul lakaran kartun tu, sekali imbas pun kita tahu, awang arang yang di maksudkan dalam komik tu di tujukan kepada pendatang negro, apakah wartawan malay mail mengiktiraf pendatang negro sebagai salah satu kaum di dalam negara kita?
Adakah dengan mengeluarkan isu bodoh nie boleh menaikan rating penjualan surat khabar malay mail? kalau ya teruskan lah keluarkan isu-isu bodoh, kalau rating tak naik juga, cukup lah hentikan...
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Anonymous said...

kenapa guna malay ,kasi tukar la

Ambo Kawe said...

korang ni tak baca betul2. Malay Mail sebenarnya sindir kerajaan dan KDN yang tak bertindak tegas menangani orang Afrika yg semakin ramai dan menimbulkan byk masalah sosial.

Aaron Long said...

kenapa guna malay ,kasi tukar la