BOCOR: Transkrip Rakaman Pertengkaran Jijah Dan Sidar...


Jijah : hei Sidar !!..(bibik dr indon..)..kemari ko kesini!!

Sidar : ada apa nii bu?

Jijah : ko ckp betul2!!..knapa ko curi seluar dlm aku??..(tengking dgn kuat..)

Sidar : mana ada saya ambik bu!..sumpahhh!!..

Si suami yg baru blik kerja terdengar akan kekalutan itu,lalu..

Anuar : ada apa kecoh2 sgt nii,sayang?

Jijah : nii,abis seluar dalam saya hilang..mesti dia yg curi!!

Anuar : alaa...nanti kita beli lain laa..sudah dahlaaa..

Jijah : what??..no!!..i beli kat Pavilion tau..LEVIS pulak tuu..bukan 1 tapi 4 helai hilang!!..

Anuar : Sidar !!..ko ckp benar,ko ada ambik tak??..(mengherdik garang..)

Sidar : tidak pak..tidak..demi tuhan,saya tak curii..malahan,bapak kan tahu yg saya ngak pernah pakai Seluar dalam...... =))
Published with Blogger-droid v2.0.6

Comments

Anonymous said…
mcm sial la lawak ni.
Anonymous said…
anwar : sidar, mana jam omega aku..
Anonymous said…
Jam omega nya udah dibawa lari oleh Chinadoll... !!
Anonymous said…
HAhahaha...lawaklah kau ni.
Miguel Bethea said…
anwar : sidar, mana jam omega aku..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID