Breaking News
Loading...
July 24, 2012

Info Post

Kamal hisham melakukan fitnah terhadap sultan johor, orang yang telah memberinya makan, dari seorang opis boy dia dibantu oleh sultan johor sehingga menjadi senang lenang, bila dia dah senang, dia mula lupa diri lalu menjadi tamak haloba, seperti dalam entry aku yang lepas, punyalah tamak si kamal hisham nie, sampaikan basikal yang seorang peniaga cina hadiahkan pada sultan johor pun dia rembat sebijik...

Bila dia dah kantoi, dia lari, mula-mula ke argentina, kemudian dia ke dubai, tak cukup dengan itu, dia gunakan penagih dadah, uncle seekers untuk burukan tuanku, tak pasti apa yang ada dalam kotak pemikiran kamal hisham, dia menghantar satu email kepada jawatankuasa peguam negeri johor meminta agar askar timbalan setia negeri (tsn) di kaji semula penubuhannya dan sekiranya perlu di bubarkan, (klik sini) bila dia tengok jawatankuasa peguam negeri johor tak respond pada surat dia tu, dia tulis pulak surat kepada sultan johor mintak maaf, bukan satu surat tapi dua....



Jadi dari pemerhatian aku, aku cukup yakin dan percaya, kamal hisham nie orang gila yang sekarang nie tengah dok meroyan, sekali lagi aku tujuk dekat korang semua bertapa kuatnya menipu kamal hisham nie dari pada video sampailah ke surat-surat yang di hantar oleh kamal hisham untuk korang semua buat penilaian sendiri...

Surat kamal hisham kepada jawatankuasa peguam negeri johor...



Surat kamal hisham mohon maaf pada sultan johor. (surat 1)


Surat kamal hisham mohon maaf pada sultan johor. (surat 2)


Video penipuan kamal hisham tentang syarikatnya....


Video peguam kamal hisham menipu....


Cukup setakat nie dulu...

3 comments:

Anonymous said...

gua rase bro si kamal ni saiko la gila mula-mula dia hina SI pas tu dia minta maaf pulak hina lagi mintak maaf lagi, gila mamat ni.

Sahabat Gunung said...

Mamat nie takde telor...kalau dia berani balik Malaysialah

Anonymous said...

Surat kamal hisham memohon maaf.. ye ke? https://www.facebook.com/pages/Kamal-Hisham-Jaafar-JFK/133508756797280