Breaking News
Loading...
July 19, 2012

Info Post

Jawapannya senang je, budak yang kena pukul dengan polis tu dua-dua orang tu budak kelantan, tak percaya cuba korang tengok jersi yang di pakai oleh mamat yang pakai cap tu, sama tak dengan gambar di bawah...

So aku rasa korang pun boleh paham kan kenapa pembangkang gila-gila main isu nie....

9 comments:

Cifut said...

Susah nak tau sapa yg salah sbb tak dpt dengar apa yg mereka tengkarkan.
Tp pada awal klip tu nampak mamat pakai cap tu ckp byk dan cuba ditenteramkan oleh kwn dia. Ntah lah... aku tak nak kata sapa bersalah dgn hanya tengok klip seciput ni. Tak nak aku tanggung dosa mcm juak2 sana tuh.

Anonymous said...

umno ke? pas ke? dap ke? pkr ke?
salah tetap salah

jangan mempertahankan saorang jenayah!

Anonymous said...

ala..geng2 pr slalu je pertahankan penjenayah..x de kecoh2 pun..nik aziz siap sponsor lg bila penjenayah tu mati..

tp admin, bj tu pun mungkin bj man utd sbb bj man utd pun ade yg jenis tu..x silap thn 2007/2008 gak..

budak hotel tu pun nk tnjuk konon x takut..ngan polis pun die kerek, byg kan kalau pengunjung tu org awam, confirm lg kurang ajar..dh dpt tgn, paham2 la..

org ramai x perlu risau, pdrm sure amik tindakan atas polis tu..die bukan wat atas kapasiti rasmi..tu atas urusan peribadi ke..

sedangkan ustaz2 pun bleh wat onar, inikan polis biase..

Ryzal72 said...

Bro,
Tak matang la Lu...mainkan sentimen kenegerian pulak. Hanya kerna baju and then u jump to conclusion. Tak molek la begitu.... Bukan semua orang Kelantan itu menyokong pembangkang!Dah memang pembangkang MO nya begitu, timbulkan isu bencikan polis, tak kiralah yg jadi mengsa tu org kelantan ke, org kedah ke, orang johor ke....next time please be sensitive n think first!. Adios.

Anonymous said...

Aku pon ada masalah tapi takder la nak lepaskan pada orang mcm tu.....kalu dia orang mana negeri pon aku rakyat biasa terasa gak....mana tau aku pakai jersey France ker, kena pukul dengan polis....so polis tu belasah mahkamah Perancis ker? N3 tahap sampah!

Anonymous said...

Bodo punye blogger....harap satu hari nanto keluarga lu kena belasah dgn polis...lu nk cium tak polis tu...

Anonymous said...

ABUK Asal Bukan Kelantan...

Anonymous said...

takkan tak tau det, mentaliti PAS dan mentaliti kelantan kan sama je??

Joankkvi said...

Bro, Tak matang la Lu...mainkan sentimen kenegerian pulak. Hanya kerna baju and then u jump to conclusion. Tak molek la begitu.... Bukan semua orang Kelantan itu menyokong pembangkang!Dah memang pembangkang MO nya begitu, timbulkan isu bencikan polis, tak kiralah yg jadi mengsa tu org kelantan ke, org kedah ke, orang johor ke....next time please be sensitive n think first!. Adios.