Breaking News
Loading...
July 9, 2012

Info Post

PAS Selangor meminta ahli-ahlinya supaya menumpukan kepada usaha menghadapi pilihan raya umum daripada melayani karenah Presiden NGO Jalur Tiga (JATI) Datuk Dr Hasan Ali yang menurutnya 'telah terpinggir'.

Dalam satu kenyataan semalam, akan ada debat di antara beliau dengan pesuruhjaya PAS Selangor Rabu ini (11 Julai).

Menurut kenyataan itu, lagi, PAS Selangor telah bersetuju agar pesuruhjaya Selangor serta ahli-ahlinya tidak melayani karenah Dr Hasan yang juga bekas pesuruhjaya PAS negeri itu. 

Sebaliknya, tegas kenyataan itu lagi, tumpuan parti itu adalah kepada pilihan raya umum akan datang.

"Mengapa Dr Hasan mahu berdebat dengan kita? 

"Bukankah masalah yang ada di Selangor adalah masalah yang di timbul dan ditinggalkan oleh beliau sendiri sewaktu menjadi pesuruhjaya PAS dulu?" tambah kenyataan itu.

Menurutnya, prestasi PAS Selangor sekarang jauh lebih baik daripada zaman Dr Hasan menjadi pesuruhjaya.

"Kini beliau mahu berdebat. PAS Selangor dan Kelab Penyokong Kerajaan (BBC) dalam keputusannya, tidak melayani karenah bekas exco kerajaan negeri itu kerana dia pernah diberi peluang untuk berjuang dalam pasukan kerajaan negeri, tetapi gagal," tambahnya.

komen aku: pas selangor penakut tak de telorr...

7 comments:

Anonymous said...

takut cakap taku la wooiii...byk betul alasan Dr Mani ni..eh Dr Rani ni..phuuiiii

Anonymous said...

Berani kau langgar FATWA PAK BRAIN yang diwartakan bahawa DEBAT NI IBADAH!dah nak murtad dari PAS ke!

Anonymous said...

alamak..mana perginya panglima2 Pas yg gagah berani yg kononnya nak tegakan negara islam tu....

hehehee... panglima2 Pas dah hilang telor.. spin kut lain plak..aiyaa..

Pas memang berjaya.... berjaya gadaikan agama demi Dap..

takebeerrr...........

Anonymous said...

Kalau Tak berani bagilah Dr Hasan debat dengan penasihat ekonomi selangor yang glamer tu..

tobeng said...

Bukan selama ni pas tolak muzakarah tapi cuma berminat untuk berdebat aje ke?Sana-sini cabar orang berdebat.Kenapa tiba2 kecut telor pulop?

Piiirraaah pas,pengecut.Orang dah terang2 salah sokong murtad mana berani lawan penegak kebenaran.Yang hak tetap hak,yang bathil tetap bathil.

Anonymous said...

Hassan Ali nak debat dgn PAS?,siapa Hassan Ali kata NGO jadi buat apa sibok2 nak debat dgn org politik.Kalau NGO pergilah debat dgn yg sama taraf macam PERKASA ke,Pekida ke,GAP ke barulah betul.Org politik debat sama org politik macam Anwar vs Najib,Khairy sudah lawan Rafizi,Lim Guan Eng vs CSL.Nampak sangat kawan kita tu dah tak ada value,dia cuba nak jadi Joe Bugner yg lawan Mohamad Ali buang karan saja

Anonymous said...

anon 12:18 AM..hassan ali rasa bertanggungjawab utk membetulkan yg salah..yg sesat..pas sekarang sudah terpesong dari matlamat asal..sebagai org yg sayang pas (lama) org yg merosakkan pas mesti disedarkan untuk kembali ke perjuangan asal..hassan ali dulu bukan ahli pas biasa..tahu selok belok dalaman pas..hang apa ada..ntah2 ahli hiasa je..org pas skrang mcm pkr gak..dah lari landasan..liberal..islamik hanya pd nama