Breaking News
Loading...
July 13, 2012

Info Post

Tak habis-habis menyusahkan orang, ribut pasal SBPA baru nak reda, ni timbul satu lagi masaalah, sapa punya idea yang benarkan jawatan untuk pemegang diploma dan ijazah apply jawatan untuk pemegang sijil spm...???

Kalau orang ada diploma dan ijazah rampas jawatan untuk pemegang sijil SPM, habis depa nak kerja apa? fikir-fikir lah sikit pada pemegang sijil SPM, dah la sijil depa tu tak berapa nak tinggi, nak sambung pelajaran ambik diploma atau ijazah mungkin tak berkemampuan, lepas tu jawatan yang di khaskan untuk depa pulak nak di rampas...

Aku setuju komen exco pemuda umno, datuk khairun aseh, katanya "kelayakan tinggi lebih sesuai untuk tugasan dan jawatan yang lebih berdaya saing".

3 comments:

Anonymous said...

nko tanya sapa........gua dah lama dah tau sapa yang bodoh....nko le!Umno kata spa bodoh.....spa tu orang umno juga.....la aaaa berapa punya ngok....chua ulor ice krim wa cakap lu.

Anonymous said...

anwar peliwat lebih berdaya maju...penyokong pakatan rakyat yang belum kena liwat memang sedap menjilat pungkok anwar...dah kena juboq baru tahu dan percaya tuduhan karpal sinki dan mat sabu aljuburi bahawa anwar peliwat adalah benar.....

nik aziz pun belum tentu masuk syurga lah...

Anonymous said...

Bebal tahap ........tak cerdik langsung.asyik susahkan ds najib.