Breaking News
Loading...
July 13, 2012

2 comments:

Anonymous said...

Aku percaya majoriti orang selangor sayangkan selangor..
tapi yang jadi masalah apabila bukan anak jati selangor jadi pengundi dinegeri selangor..
korang boleh agak sapa kan.... kan kan kan ...

Undi China jauh sekali.. jangan terlalu diharaplah...

Anonymous said...

hehehe aku x rasa pun selangor hancur dah 30 aku duduk banting. baru2 ni kene transfer g pahang kat chenor pergh lagi hina bas pun x der, air warna kuning, kerap xder, cz duduk kat kawasan kg pun mahal giler.
org yg kata selangor akan hancur kerana duit poket dan rasuah makin sukar......heheh aku sayangkan selangor tp aku masih runding selepas 30 thn umno memerintah kenapa isu najis babi kat kg tg layang kuala langat masih x selesai. ingat umno kalau stakat nak perintah selangor pasal gedung duit pirahhh