Breaking News
Loading...
August 27, 2012

Info Post

Penyokong LGBT, sex bebas dan pluralisme agama akan buat perhimpunan bersih pada 31 ogos nie di dataran merdekan, kononnya untuk membantah sambutan merdeka yang kita rai kan setiap tahun, mereka nak buat provokasi terhadap anggota polis dan tentera yang berarak ketika itu.

Mungkin mereka akan berbaris di sepanjang jalan-jalan yang di kenal pasti di mana pasukan polis dan tentera berkawat, maki hamun seperti polis rasuah, polis anjing kerajaan dan askar makan gaji buta ayat yang menjadi zikir di mulut-mulut meraka.

Apa pun pada aku teruskan lah perhimpunan tu, biar rakyat tengok rupa macam mane gelagat penyokong lgbt, sex bebas dan pluralisme agama merai kan hari merdeka negara kita.

8 comments:

Anonymous said...

Bebas? Tak sabar nak tengok monyet monyet tu BERHIMPUN DENGAN BERBOGEL ATAS NAMA KEBEBASAN.......

Ali said...

Kita sama2 saksikan puak2 BANGSAT tu mampois atas jalan.

Anonymous said...

Tentu sekali ahli pas dipaksa turun untuk jadi beruk ketika itu!

Anonymous said...

ya , semua rakyat malaisia harus pergi itu demo kerna ia bisa bikin Partai pemerintah umno tension. Demokrasi di Malaisia ini kayak negeri kominis cina ketimbang di indo sangat bebas. Saya gak tega meliat kegoblokan pemerintah umno di malaisa itu. Hidup rakyat malaisai.

Anonymous said...

Apasal nak bogel???Apasal nak mampois???Apasal PAS tak leh turun....? Makamah kate sah perhimpunan bersih tu....hoi bila nko orang dilantik jadi hakim ah.......hakim chokolat hack.....

Anonymous said...

Dasar "Maling Mata wang".Dia orang saja boleh orang, lain orang tak leh. Kita turn ramai ramai .....Ah Jib Gor-illa kate nak bagi Rm puluih beb...nape Bersih tak leh turun....Bukan duit Bapak bapak Ameno!!!!!!!

Anonymous said...

himpunan bersih nie memang perlu dilaksanakan pada 30 ogos unt tumbangkan umno/bn #janjibersih..

Anonymous said...

wajah wajah monyet otak kuning yg dipalit najis AMbabiGA.