Breaking News
Loading...
August 9, 2012

Info Post

Kartun terbaru zunar, hina bendera malaysia dan lagu kebangsaan, so apa tindakan kdn...??? ketua hindraf waythamoorthy yang hina negara kita di luar negara masih di beri peluang kedua oleh ketua polis negara, nizar hina sultan masih dibiarkan lepas bebas tampa di ambil sebarang tindakan, sedangkan thailand sebuah negara kafir pun boleh ambil tindakan keras kepada sesiapa yang menghina raja, bendera dan negara mereka, tapi di malaysia... semuanya boleh lepas bebas...

4 comments:

Anak Lenggong said...

Menteri KDN akan terus tersengeh dengan mengatakan "saya bagi amaran jangan melampau..sekiranya terlalu melampau saya akan mengambil tindakan tegas"...disebabkan asyik dok bagi amaran tanpa sebarang tindakan lah puak puak ni makin ligat membuat provokasi..sebab mereka tau menteri yang jaga KDN cuma tau memberi amaran je

Anonymous said...

Memteri amaran...

Anonymous said...

KDN terlalu berhemah..pengkhianat Negara tanpa takut,langsung tidak memikirkan sensetifviti rakyat Malaysia dgn bangga menghina Jalur Gemilang. Ambil lah tindakkan..nak tunggu rakyat buat laporan Polis juga ke? korang buat apa kat KDN tu?Jgn dok bagi amaran..ngap lah..terang2 hina jalur gemilang. Penghinaan itu sama juga dgn penghinaan terhadap negara.Lama2 rakyat Malaysia pun meluat dgn KDN dan x respect undang2 kalau lah tidak diambil tindakkan.

Anonymous said...

Jangan terpedaya..jangan jadi bodo macam Kartunis bongok tu! itu bukan jalur gemilang..hahahahahaha...itu lah bakal bendera Malaysia jika PR menang ciptaan kartunis bahlul.
Woi lahanat Zunar..telor ko bg anjing makan ke...Dasar Pondan..kalau ko berani tulis lah kat situ kalau ko berani" ini Jalur Gemilang/Malaysian Flag" .Ciss! telorq x ada. Takut ko..camtu ko lukis 1000 keping pun x ada apa..hahahahahaha