Breaking News
Loading...
August 13, 2012

Info Post

Pernah korang tengok zuraidah dapat layanan sebergini mesra dari rakyat? pernah korang korang tengok zuraidah hadiri majlis khatam quran anjuran pas atau pkr?

Shahrizat semalam menghadiri majlis mahabbah dan khatam quran anjuran wanita umno kuala selangor dan penyampaian sumbang hari raya di majid jamiulridhwan, pekan jeram, kuala selangor.




























11 comments:

Anonymous said...

Eh..eh..! anak dara mana plak bertudung merah ni? makin comel plak kak Izat ni bila nampak makin slim..heheh. jgn mare PAS PIS PUS!!
Zuraidah..!? Sapa tu..!? mak lampir tu...!? Hah..dia.., dia kan da mula tumbuh gigi taring, menjelang Syawal nanti jin dia terlepas, maka diapun jadilah mak lampir smula. Pompuan mulut jahat tu..laki dia tak takut ke ngan mulut jahat dia tu? Hee..mau tak, makin kecik "telur" dia la ni.

Anonymous said...

Nama pun mak lampir@hamlau, cakap sedap mulut, tapi abul pun tarak,tak pernah nampak pun pada majlis agama.syabas kat ijat.

Anonymous said...

mak lampir mulut busuk macam longkang .. mana orang nak dekat !! ... hahaha

Anonymous said...

pakai tudung tapi rambut mesti keluar punya... kahkahkah... tabik gua UMNO yg memperjuangkan Islam...

Anonymous said...

Lakonan menteri umno dibulan ramadhan.

Ingat. mencuri itu berdosa.
Ingat NFC, ingat lemb curi

JOURNEYMAN said...

Assalamualaikum..

Paparan blog yang sgt menarik.

Mohon jasa baik pihak Tuan untuk linkkan blog Journeyman dalam senarai blog pilihan anda.

JOURNEYMAN

http://journeyisman.blogspot.com/

Anonymous said...

Tak perlu nak tunjuk gambar ini kerana Kak Ijat tak hirau yang wajib tu bila bertudung dlam majlis tu terutama dalam surau. Secara tak langsung perkara yang baik jadi tak elok. Dari puak PR mengutuk dia baik jangan disiarkan. Ini nasihat saya sebab kalau nak siarkan, siarkanlah yang tak boleh menimbulkan syak wasangka

Anonymous said...

POYO

Sapi said...

Apa kurangnya Lembu2 PAS yang kena cucuk hidung.

Hah! ha ha.

Anonymous said...

Amboooooooooi.......tertipnya mak jat ni......kenduri kahwin ke apa...berepa wekor lembu tumbang. Bagus tu....dah bongkar seleweng kena lah tobat....bagus ijat.

Anonymous said...

It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely
donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and
adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this website with my Facebook group.
Talk soon!

Have a look at my web-site: all clad indoor electric grill