Breaking News
Loading...
September 8, 2012

Info Post
Aku tak pasti sama ada bodyguard anwar tu memiliki lesen senjata api yang sah atau dia beli pestol tu dekat siam kemudian seludup masuk malaysia.

Apa pun aku mintak polis tolong siasat perkara nie, apa punya sial la dia main acu-acu pestol dekat orang awam, cuba kalau perkara nie berlaku pada puak pembangkang? aku yakin kaw kaw depa buat demo...

Polisi tolong siasat perkara nie...

Cerita sila ke blog jiwaparadox

Published with Blogger-droid v2.0.6

10 comments:

Anonymous said...

wow dah pakai senjata api budak-budak 3 line yang al-jub bayar untuk jadi bodyguard dia

hebat-hebat, pas ni al-jub ada unit pengiring sendiri la pulak.

admin jakamas said...

Salam bro. Ugutan bunuh ialah satu jenayah. Maka mangsanya itu boleh membuat laporan polis.

Anonymous said...

Alaa Security jer tu...belagak mcm polis.

Anonymous said...

kalo itu gobloker umno mau bunuh pak anwar kenapa gak dipetes ya itu goblok umno. itu baru adil ya.

Anonymous said...

kalo org cuba kacau dan rempuh majlis najib agaknya mcm mana...

Anonymous said...

weii indon, aku baru lepas balun betina indon bagi merayakan kemenangan malaysia membelasah indon.

garuda di bontot ku.

Anonymous said...

weii anon bodoh, dah ada bukti video budak gemok baju kuning cuba serang najib di kl sentral, ada polis keluarkan pistol ke? paling kuat kena tampau je.

Anonymous said...

Nasib baik pistolnya tak meletup! Kalau meletup adakah ia lebih hebat daripada letupan pistol al-jub yang sering MELETUP!

Jaffar Abdullah said...

Nasib baik pistolnya tak meletup! Kalau meletup adakah ia lebih hebat daripada letupan pistol al-jub yang sering MELETUP!

Katelyn Jones said...

Alaa Security jer tu...belagak mcm polis.